Fandom

Mighella

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Mighella-tattoos.jpg
Mighella
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Dathomir

Elhunyt

YE 33, Ralltiir

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Hajszín

Barna

Szemszín

Sárga (a sötét oldalon)

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Klán(ok)

Éjnővérek

Hovatartozás

Fekete Nap

Mighella egy ember éjnővér volt a Dathomir bolygóról. Ő volt a Fekete Nap nevű bűnszervezet vezetőjének, Alexi Garynnak a személyi testőre. Mighella jól értett az Az Erő sötét oldalának a használatához, fegyverként egy sötétkardot forgatott. Feltétel nélkül teljesítette urának, Lord Garynnak minden parancsát.

YE 33 volt az utolsó év, amit Mighella, Alexi Garyn szolgálatában töltött; egy titokzatos Erő-érzékeny merénylő, akit csak "Maul" néven emlegettek, lemészárolta a Fekete Nap összes vigóját a szolgálóikkal egyetemben. Amikor a merénylő megérkezett a Garyn szülőbolygójára, a Ralltiirra, Mighella zavart érzett az Erőben és azt tanácsolta urának, hogy meneküljön, mielőtt ő is Maul áldozatává esik. Garyn minden tiltakozása ellenére Mighella szembeszállt az ellenséggel, hogy elég időt hagyjon mesterének a menekülésre. Egy időre fel tudta tartani ellenfelét, de végül az felülkerekedett rajta; dupla-pengéjű fénykardjával kettévágta Mighellát. A nő csak nem sokkal a halála előtt ébredt rá: Maul egy Sith Nagyúr.

Életrajz

Korai élet

Mighella egy ember fajba tartozó volt, aki a Dathomir bolygón született. Erő-érzékeny volt, aki az Erő sötét oldalát választotta, vagyis éjnővér lett. Az éjnővérek a dathomiri nők egy olyan klánja volt, akik a sötét oldalt használták, ellentétben világos oldali megfelelőiktől. Idővel Mighella rendkívül nagy jártasságot szerzett a harc és a sötét oldal erejének használata terén, olyannyira, hogy felkeltette Alexi Garyn, a Fekete Nap nevű hírhedt bűnszervezet vezetőjének az érdeklődését. Garynt lenyűgözték Mighella képességeik, ezért felajánlotta a nőnek, hogy hagyja el a Dathomirt és szolgálja őt, mint személyi testőr és orgyilkos. Mighella elfogadta az ajánlatot és Garynnal tartott annak szülőbolygójára, a Ralltiirra. Mighella szolgálat közben egy sötétkardot forgatott, egy olyan különleges fegyvert, amely aktiváláskor, ha korlátorozott időre is, de képes volt ellenállni egy fénykardnak is. Jelenléte mestere sok alattvalójában keltett félelmet, mert tudták, hogy a nő a legkevesebb tétovázás nélkül végezne velük, ha parancsot kapna rá.

Zavar az Erőben

YE 33 körül a Fekete Napot megtámadta egy rejtélyes merénylő. Mielőtt Mighella tudomást szerzett volna róla, a kilenc vigo közül kettő már halott volt. Garyn megtudta, hogy az egészért egyetlen személy volt a felelős, aki csak „Maul” néven emlegettek. Mighella megjósolta, hogy a két vigo halálával nem értek véget a támadások, mert a merénylő mind a kilenc alvezérrel végezni akar. Ennek fényében Garyn összehívta a megmaradt vigókat a Ralltiiron lévő erődjébe, s remélte, hogy ki tud találni egy tervet a merénylő likvidálására. Azonban az összegyűlt vigók kétségbe estek; kitört közöttük a pánik és árulással gyanúsították egymást. Hogy elfojtsa a belviszályt, Garyn azzal fenyegetőzött, hogy megkéri Mighellát, tegyen rendet közöttük. A nő előhúzta a kardját és csendesen állt mestere oldalán készen arra, hogy végrehajtsa a parancsát. Miután a Fekete Nap életben maradt tagjai lehiggadtak, átgondolták a helyzetüket és arra jutottak, hogy Garyn erődjében várnak a merénylő megérkezésére, bízva szám- és erőbéli fölényükben. Bár Garyn biztos volt abban, hogy Maul képtelen behatolni a Fekete Nap legjobb harcosai által biztosított erődben, óvatosságból maga mellett tartotta Mighellát. Tudta, hogy a nő bármiféle veszedelemtől meg fogja védeni őt.

Amikor Maul megérkezett a Raaltiirra, Mighella megérezte a jelenlétét az Erőben. A mestere megkérdezte, hogy egy Jedi-e az, aki a Fekete Napra vadászik, de a nő határozottan nemet mondott. Bár azt tudta, hogy nem Jedi, Mighella nem volt teljesen biztos a kiléte felől, mert a támadó nem hasonlított semmire, mint amit valaha tapasztalt. Garyn azonban bízott harcosai képességeiben és biztosra vette, hogy Maul nem fog sikerrel járni, Mighella viszont biztosította őt, hogy téved; az emberei mind egy szálig meg fognak halni.

Mighella követte mesterét az előkészített menekülési útvonalon át, hogy az a merénylőt megelőzve elhagyhassa a Ralltiirt. A testőrök sikertelenek voltak, még csak lassítani is alig tudták Maul haladását. Garyn megparancsolta a személyi tanácsadójának, Oolthnak, hogy készítse elé magánhajóját az azonnali indulásra. Mighella tétovázott, amikor az Erőn keresztül megérezte Maul közeledését és utasította mesterét és annak tanácsadóját, hogy menjenek tovább nélküle. Garyn először tiltakozott mondván, azért tartja, hogy öljön, ne pedig hogy értelmetlenül meghaljon érte. Mighella azonban hajthatatlan volt: követelte mesterétől, hogy menjen tovább, amíg ő megküzd a betolakodóval.

Szembeszállás egy Sith nagyúrral

Személyiség és jellemvonások

A színfalak mögött

Mighella egy még meg nem jelent könyvsorozat egy csúcsfontosságú szereplője lesz. A kötet első részében igaz, hogy csak a Prolológjában jelenik meg de a második kötet végétől egészen a negyedik kötetig (címük ismeretlen) főszerepet kap majd. Ez mellett hamarosan egy könyvsorozat fog megjelenni kizárólag PDF és ebook formátumban, ami a "Régi köztársaság" nevet fogja kapni. Ez a sorozat egy filmsorozathoz hasonlóan évadokra lesz osztva. Egy évad 13 részből fog szólni, aminek a tartalma Mighella egy Yavin IV. küldetéséről fog szólni. Ezek a "kötetek" igazából egy holografikus gépezet megtalálásáról fog szólni, amelyben Mighella és társai különböző történeteket fognak hallani, amik elárulják különböző erekjék, kódexek és egyéb számukra hasznos dolgok helyeit. Mighella ezekben a kötetekben nem a valódi Mighella, hanem egy titkos klónja, aki egy teljesen más személyiséget és külsőt kap ezekben a kötetekben.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki