Fandom

Menekültek Megsegítéséért Mozgalom

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Menekültek Megsegítéséért Mozgalom egy nonprofit szervezet volt, amelyet eredtileg a Coruscant legalacsonyabb társadalmi rétegének támogatására hoztak létre. Később a katasztrófák utáni segítség, az enyhítési alap és áttelepítés is feladataivá vált szerte a Galaktikus Köztársaság bolygóin.

A szeparatista válság alatt a mozgalom (illetve az újonnan alapított alcsoport, a Menekültek Letelepítéséért Egyesülés) ellenőrizte az áttelepítést, beleértve a kitelepítést és az új bolygókra való letelepítést is. Az Egyesülésnek tíz tagja volt: a Naboo, a Monastery, a Kalarba, a Cerea, a Sneeve, a Bimmisaari, a Durkteel, az Ord Tessebok, a Garos IV és az Ord Varee. A korábbi főkancellár, Finis Valorum a menekültek alderaani letelepítése mellett is felszólalt.

Fiatalkorában Padmé Amidala is csatlakozott a szervezet munkájához, segítette például Shadda-Bi-Boran menekülteit. Évekkel később neki és Anakin Skywalkernek sikerült inkognitóban elreülni a Coruscantról a Naboora egy ilyen menekülteket szállító hajóval.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki