Fandom

Mankvim-814 könnyű elfogó

2 738pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Mankvim-814 könnyű elfogó, vagy Techno Unió csillagvadász vagy csörgőcsapda egy csillagvadász volt, amit a Független Rendszerek Konföderációja használt a klónok háborúja vége felé.

Jellemzők

A Mankvim-814-es egyszerű felépítése főleg egy reaktorból és nagy gyorsaságú ion hajtómáből állt. Egy mágneses csörgő elferdítette az ionáramot a tengelyen kívűli erőért, míg az oldalsó meghajtók segítették a pördülést és oldalmozgást.

Az elfogó iker gyorstüzelő lézerágyúval és tartós terelőpajzzsal volt felfegyverezve. A Mankvim-814 könnyű efogó egy pilótának, általában egy droid pilótának adott helyet. Az elfogó aerodinamikus szárnyai repulsorliftekkel felszerelve segítették az irányíthatóságban.

Történet

A Mankvim-814 egy kerek, ovális, rövid hatótávolságú vadász volt, amit a Feethan Ottraw Scalable Assemblies alkotott a Techno Unió megrendelésére az Utapau bolygón. A Techno Unió építtette ezeket a kis, rövid hatótávolságú vadászokat a bolygó nyersanyagaiból. Sietősen építették meg őket az ősi Nagy Csarnokokban tekintet nélkül az Utapau építészeti örökségére.

A modelt később a Vállalat Szektor Hatóságnak adták, ahol használták és korlátozott számban gyártották.

A galaktikus polgárháború idején űrutazók egy csoportja szintén használta ezt a hajót légköri utazásra. Egy lezuhant Mankvim-814 roncsai voltak megtalálhatók Nym Főhadiszállása mellett a Lokon.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki