Fandom

Második sernpidali csata

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A második sernpidali csata YU 26-ban zajlott a yuuzhan vong háború idején. Kyp Durron felderítette, hogy egy világhajó épül a Sernpidal hajóméhében, és úgy döntött, hogy elpusztítja, annak ellenére, hogy a világhajót nem hadi célokra akarták használni. Jaina Solonak hologramokat mutatott a helyszínről elmondva neki, hogy egy gravitikus szuperfegyver készül, és segítséget kért tőle a kapcsolatain keresztül az Új Köztársasági Védelmi Erőknél.

Gavin Darklighter, Wedge Antilles és Traest Kre'fey beszélt Jainaval, és kényszerűen elfogadták, hogy a fegyvert el kell pusztítani annak ellenére, hogy nem szerették Durront. Tudva, hogy hosszú időbe telne, és nem lenne biztonságos elfogadtatni az Új Köztársasági Szenátusban az ötletet, a tisztek egyetértettek, hogy kezükbe veszik nem hivatalos műveletként a hozzájuk rendelt erőket használva. Durron elfogadta, hogy Kyp tucatja nevű osztagát Antilles és Kre'fey alá helyezi, és Darklighter hadba vitte a Zsivány osztagot.

Kre'fey megszerzett egy leselejtezett Immobilizer 418 cirkálót és a támadó csapat ezt használta elterelésként, hogy belépjen a Julevian rendszerbe. Itt kemény ellenállásba ütköztek, de sikerült elpusztítaniuk a fegyvert. Csak akkor jött Jaina Solo rá, hogy ez nem egy gravitációs fegyver volt, amikor a világhajó elpusztult. Durron becsapta őket nem tudva, hogy vajon támogatni fogják e. Bár ő, Antilles és Darklighter dühös volt, több másik katona támogatta a tetteit.

Résztvevők

Megjelenések

  [Source]

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki