Fandom

Lucien Draay

2 730pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Luciendraayhead.jpg
Lucien Draay
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Coruscant

Született

YE 4000

Fizikai jellemzők
Faj

Fél-Ember (75% Ember, 25% Miraluka)

Nem

Férfi

Hajszín

szőke

Szemszín

kék

Kibernetika

Nincs.Csak Később földarabolta magát.

Korszak(ok)

Régi Köztársaság kora

Hovatartozás
Mester(ek)

Haazen Jedi Mester

Tanítvány(ok)

Zayne Carrick

Lucien Draay egy Jedi Mester és a Jedi Főtanács tagja volt a Mandalóriai Háború idején. Apja, Barrison Draay Jedi Lovag elesett a Nagy Sith háborúban. Lucien anyja, Krynda Draay fia nehéz születése és a Jedi Renddel való gondjai miatt nem vehetett részt a háborúban. Végül Lucient szülei egy droid felügyeletére bízták.

Mialatt felnőtt, Lucien úgy érezte, az anyja elhanyagolja, hogy a tanítványait eddze a család birtokán. Azt volt a vágya, hogy Krynda őt tanítsa, és majd apjához méltó harcos váljon belőle. Végül Krynda megbízottjának, Haazennek a kezei alatt kezdett el edzeni, miután anyja végleg visszautasította a tanítását. Hamarosan befejezte tanulmányait és megkapta a mesteri címet. Krynda és Haazen megalapították a Jedi Szövetséget, és intézkedtek róla, hogy Lucien mestereknek egy válogatott csoportjával legyen együtt.

Amikor a Főtanács elrendelte, hogy mindegyikük alá kerüljön egy padawan, a mesterek bizonytalanul vették magukhoz a tanítványokat és edzették őket a tarisi Jedi Toronyban. Lucien mellé Zayne Carrick került, akinek a tanítását azonban Lucien elhanyagolta, inkább anyja titkos szervezetével foglalkozva.

A padawan csoport utolsó próbatétele alatt Lucien társai látomásukban megpillantották halálukat, és olyan képeket, amiket a Sithek visszatéréseként értelmeztek. Félve a látomásban megjelent lehetséges jövőtől az öt mester a Lovaggá avatási szertartásuk alatt végeztek egy híján az összes tanítványukkal. A késve érkező Zayne Carrick, mikor a mestereket a már halott padawanok felett állva találta, elmenekült. A mesterek a gyilkosságokat a menekülő Zayne-re fogták, így a menekülő fiú üldözése galaktikus méreteket öltött.

A dolgok rosszra fordultak, mikor az öt mesterből kettőt megöltek, és Zayne megelégelve az üldözést Coruscantra ment, hogy bebizonyítsa a Főtanácsnak az ártatlanságát és felfedje a titkos szervezetet. Ekkor Lucien, bekerülve a Tanácsba, arra használta a pozícióját, hogy megakadályozza, hogy a Tanács belépjen a Mandaloriai Háborúba a Köztársaság oldalán, és megalázza a Revansiszta tetteit, és a követőit, akikre egyre inkább hősökként tekintettek. Zayne megérkezése Coruscantra lehetővé tette, hogy Haazen tervei mozgásba lendüljenek, és megpróbálta magához ragadni a Szövetség vezetését és a Jedi Rend felett az irányítást. Hogy érvényesítse akaratát, átvette az irányítást a bolygót védő hajóflotta felett, és elrendelte Corucsant bombázását, aminek során Xamar is meghalt. A kialakult káosz alatt Lucien utolsó társa, Q'Anilia pedig öngyilkosságot követett el.

Miután Zayne társa, Gryph felébresztette, halála előtt maga Krynda fedte fel Luciennek, hogy mindaddig erőszakkal, egy Sith eszközzel tartották életben. Lucien, anyja halála miatt érzett bánata miatt a sötétséggel küzdve rátámadt Zayne-re, ám nem sokkal később mégis szövetkezett volt tanítványával, hogy végezzenek Haazennel. A bombázást magára és volt mesterére irányítva végül sikerült elpusztítania Haazent. Lucien csak úgy élte túl, hogy magához szorította Haazen egyik Sith eszközét. Lucien végül sebesülten egy olyan holdra távozott, ahol több alázatosságot tanulhat.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki