FANDOM

LEGENDS 30px-Era-imp

Lott Dod
Lott Dod
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Neimoidia

Fizikai jellemzők
Faj

neimoidiai

Nem

férfi

Magasság

1,9 méter

Hajszín

nincs

Szemszín

vörös

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedése

Hovatartozás

Galaktikus Köztársaság, Kereskedelmi Szövetség

Lott Dod a Kereskedelmi Szövetség neimoidiai szenátora a nabooi invázió alatt egészen a Klónháború kezdetéig, a politikai befolyásolás mestere. Elképesztően gazdag volt és ezt nem is szégyelte kimuatni, amit leginkább a ruhái tükröztek.

Életrajz

A Naboo-i invázió alatt Amidala királnyő Palpatine szenátor társaságában érkezett meg a Szenátusba, hogy bejelentse, a Kereskedelmi Szövetség megtámadta a Naboot. Lott Dod ezt hazugságnak, túlzásnak nevezte és azt követelte, hogy állítsanak fel egy bizottságot, amelyet a Naboora küldenek, hogy kiderítsék az állítások valóságát. A javaslattal Aks Moe, a Malastare szenátora egyetértett. Látva a szenátus tétlenségét és azt, hogy sok képviselő elgondolkodott Dod időhúzó javaslatán, Amidala bizalmatlansági indítványt nyújtott be Finis Valorum főkancellár ellen, elősegítve Palpatine hatalomra jutását.

Néhány évvel később, a Szeparatista Krízis alatt Dod egy siklóbalesetett szenvedett, amiben súlyosan megsérült a hangja és a teste. Nem tudni, hogy ezután részt vett e a Független Rendszerek Konföderációjának munkájában.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki