FANDOM

Twi'lek-TURcov.jpg

Ennek a twi'leknek hosszú lekkui voltak.

A lekku (vagy fejnyúlvány) a twi'lek és a togruta fajok fejéből lógó csáp volt.

Twi'lek

A Twi'lek a bal oldali Lekkukat Tchun-nak míg a jobb oldali Lekkukat Tchin-nek nevezték. A Twi'lekek agyfarakik nagyon érzékenyek voltak. Ha erősen megragadták őket az nagy fájdalommal járt szinte miden Twi'lek számára. Ha a Lekku nagyon megsérült azt pótolni tudták kibernetika segítségével. A Lekkuk-nak sok szerepe volt a Twi'lekek életében: zsírt tároltak bennük és erogén zónaként is szolgált. A Lekkuk mozgatása nagy szerepet játszott a Twi'lekek nyelvében a Twi'lekiben. Az újszülött Twi'lekek nem rendelkeztek agyfarkakkal. A gyerek Twi'lekeknek nem voltak hosszú fejfarkaik. A felnőtt Twi'lekeknek hosszú formás Lekkuik voltak. A Twi'lekeknek ha hosszú és formás Lekkuik voltak az nagy tisztelettel és befolyással járt.

Twi'lek couple.jpg

Ennek a kettő Twi'lek hosszú, formás agyfarkaik voltak.

Togruta

A Togrutáknak három darab fehér-kék csíkozású Lekkuik voltak. Kettő elöl egy hátul. A Togrutáknak hosszú Lekkuik voltak. A Togruták első kettő fejcsápja hosszú, a hátsó rövid volt.
800px-Ahsoka Lurmen village.jpg

Egy fiatal Togruta Ahsoka Tano és egy Twi'lek Aayla Secura Lekkui hátulról.

A Togrutáknak is érzékenyek voltak a Lekkuik. A gyerek Togruáknak rövid fejcsápjai voltak.
Ahsoka-klon.jpg

Ennek a fiatal Togrutának Ahsoka Tanonak rövid Lekkui voltak.

Általában a Togruták hosszú Lekkukkal rendelkeztek. A felnőtt Togrutának hosszú és formás fejcsápjaik voltak.
Togruta NEGAS.jpg

Ennek a Togrutának hosszú Lekkui voltak.

830px-Aaylaanakinashoka.jpg

Egy Togruta Ahsoka tano és egy Twi'lek Aayla secura megmentik Skywalkert.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki