Fandom

Laze "Fixer" Loneozner

2 735pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Laze "Fixer" Loneozner
Laze "Fixer" Loneozner
Életrajz
Szülőbolygó:

Tatooine

Külső
Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Hajszín:

Barna

Időrend és hovatartozás
Korszak(ok):
Hovatartozás:

Galaktikus Birodalom

"Nem győzöm eleget mondani, a felkelés nagyon messze zajlik a Tatooine-tól. Kétlem, hogy a Birodalom megtámadná ezt a rendszert."

- Fixer

Laze Loneozner, iemertebb nevén Fixer, a Tatooine bolygón született. Képzett szerelő hírében állt, és egyben Luke Skywalker gyermekkori barátja volt.

Életrajz

A homokszörfösök királya

107-kep-234px-Bullseye.jpg

T-16 skyhopper

Fixer nagyon sok idejét a Tosche Állomáson töltötte. Sokat dolgozott, és az állomás igazgatását is felválalta. Miután barátai, Luke Skywalker és Biggs Darklighter mindig legyőzték a légjáróversenyeken Fixer-t, így kénytelen volt más sport után nézni. Kitalálta hát a homokszörfözést, egy nagyon egyedi különleges sportot. De mint a későbbiekben kiderült, Luke és Biggs is nagyon jó homokszörfösnek bizonyult, ezért Fixer inkább a legtöbb idejét Camie-val, leendő menyasszonmyával töltötte.

Személyiség és Jellemvonás

"Fixernek és nekem nincs sok időnk a politikára. Mi arra törekszünk, hogy az életünket egy kicsit jobbá tegyük."

- Camie Loneozner

Luke és Fixer nagyon sokszor dolgozott együtt az állomáson. Mivel a tulajdonos, Merl Tosche ritkán látogatott el ebbe a porfészekbe, Fixer azon munkálkodott, hogy Mos Espa-i versenyzőknek tartalék alkatrészeket szereljen össze, melyeket aztán jó pénzért eladhasson nekik, annak érdekében, hogy hatalmas esküvőt rendezhessen magának és Camienak. Egy alkalommal Biggs Darklighter visszatért az állomásra, és a Koldus kanyonban gyűltek össze. Egy utolsó nagy versenyt rendeztek, ahol ismét felsorakozott egymás mellett a régi, sok barát. Amikor a verseny elkezdődött, Fixer új úton rekord időt futott a légjárójával. Azonban Skywalker végrehajtott egy veszélyes manővert és hajmeresztő mutatvánnyal átrepült a Tűfokon, és végül újból legyőzte Fixert.

A színfalak mögött

Fixer karakterével először 1976 decemberében lehetett találkozni a Csilagok Háborúja IV: Egy Új Remény, Alan Dean Foster által megírt novellában. Az 1977 május 25 - én az Amerikai Egyesült Államokban bemutatott Csillagok Háborúja című filmből, azonban Fixer teljes jelenetét törölték.

Alan Dean Fostert George Lucas is felkérte a Csillagok háborúja regényváltozatának megírására (Egyesek szerint Fosternek a történet kialakításában is szerepe volt). Bár ez nem Foster nevén jelent meg, később azért írt még a Star Wars univerzumban játszódó regényt saját néven is.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki