Fandom

Lama Su

2 735pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap1 Share
Lama Su.jpg
Lama Su
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Kamino

Fizikai jellemzők
Faj

Kaminoi

Nem

Hím

Magasság

2,29 méter

Hajszín

Nincs

Szemszín

Fekete

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

„Bemutatom Lama Sut, Kamino miniszterelnökét.”
Tuan We Obi-Wan Kenobinek[forrás]

Lama Su kaminoi férfi, a klónok háborúja idején Kamino miniszterelnöke volt. A bolygó fővárosában, Tipoca Cityben élt.

Életrajz

Lama Su Kamino főtanácsának vezetőjeként azon kevés kaminoi közé tartozott, akik közvetlen kapcsolatban álltak a külvilággal. Ennek ellenére nem ismerte az emberi szokásokat és viselkedésmódot.

Naboo inváziója előtt Lama Su elfogadta a titokzatos Jedi mester, Sifo-Dyas felkésérét, hogy hozzanak létre egy klónhadsereget a Galaktikus Köztársaság számára – csekély tudása a galaxisról meggátolta a miniszterelnököt abban, hogy felmérje egy ilyen haderő létrehozásának következményeit. Ehelyett inkább bolygója érdekeit nézte, hogy mennyire lesz jövedelmező a klónok gyártása és nevelése. Tíz évvel a gyártás kezdete után saját maga mutatta meg Obi-Wan Kenobinak a klónok létrehozására és kiképzésére szolgáló létesítményeket. Buzgón ismertette Kenobi mesterrel a klónozási folyamatot, a viselkedésszabályozást,a genetikai módosításokat és a klónok harci kiképzését, akik már készen álltak a harcra. Arra összpontosított, hogy a kaminoiak megkapják az első zászlóaljak leszállítása után a fizetséget és teljesen fizetség nélkül hagyta azt a tényt, hogy Kenobi látszólag nem volt tudatában a sereg létrehozásának.

A klónháborúk kezdetén segített a Jediknek megszervezni Kamino védelmét a szakadárokkal szemben.

Nem sokkal azután, hogy a fő klónprogram a Kaminoról átkerült a coruscanti és a centax-2-béli létesítményekbe, Lama Su és Palpatine főkancellár vitába keveredett, és a Köztársaság és a Kamino közötti szerződés majdnem végetért. Lama Su utalt rá, hogy nem minden harcra kész klón került a Köztársasághoz.

A színfalak mögött

Lama Su egy számítógép által alkotott karakter volt, akinek hangját Anthony Phelan adta a A klónok támadásában.

Megjelenések

Nem ismert

Kamino miniszterelnöke
YE 22
Valószínűleg Koa Ne

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki