Fandom

Ky Narec

2 735pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap1 Share
KyNarec-Nightsisters.png
Ky Narec
Életrajzi információk
Elhunyt

YE 22 Rattatak

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Férfi

Hajszín

Sötétbarna

Szemszín

Barna

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás
Tanítvány(ok)

Asajj Ventress

„Nem sokkal később egy varázsló zuhant le az égből. Azt állította, hogy egy másik világ küldötte… a Köztársaságé. Így természetesen megpróbáltuk megölni őt.”
Osika Kirske Obi-Wan Kenobinak[forrás]

Ky Narec egy Jedi-lovag volt, aki a Galaktikus Köztársaság utolsó évtizedei alatt élt.

Életrajz

532px-Asajjmasterdeath.jpg

Ky halála.

Ky Narec előéletéről keveset tudni. Ami biztos, hogy lezuhant a barbár Rattatak bolygón, valamikor YE 32 és 30 között. Amikor földet ért, a helyiek megpróbálták megölni őt, de Narec elszökött előlük. Ekkor talált rá a fiatal Asajj Ventressre. Megérezte, hogy a lányt átjárja az Erő, ezért Jedit kezdett nevelni belőle.

Évekkel később Asajj felnőtt. Ő és Narec ekkor felvették a harcot a hadúr Osika Kirske ellen, és Rattatak hősei lettek. Mielőtt Narec befejezhette volna Ventress kiképzését, Kirske meggyilkoltatta a Jedit. Később Ventress átállt a sötét oldalra, majd csatlakozott Darth Tyranushoz és a Független Rendszerek Konföderációjához, hogy segítsen a Jedik elleni harcban, akiket felelősnek tartott a mestere halála miatt.

Halála után Narec fénykardját Ventress a kastélyában őrizte. A fogságban raboskodó Obi-Wan Kenobi magához vette a kardot, és a sajátjával együtt használta a Ventresszel a lesszállópályánál vívott párbaj során. Amikor ő és Alfa-17 elszöktek, Kenobi elvitte Narec fegyverét, és közölte a nővel, hogy a fegyver nem fogja visszahozni néhai mesterét.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki