FANDOM

Koorivar NEGAS
Koorivai
Biológiai rendszerezés
Megjelenés és külső
Átlagos magasság:

1.9 m

Bőrszín:
  • sötét zöld, fekete (hímek)
  • magenta, mályva (nőstények)
Hajszín:

Nincs

Szemszín:

Sárga

Megkülönböztető
jegyek:

Szarvak, pikkelyes hüllőbőr

Társadalom és kultúra
Őshonos bolygó:
Nyelv(ek):

Koorivai

Ismert személyek:

A koorivai egy hüllőszerű humanoid faj volt, jelegzetes tulajdonságokkal, mint a pikkelyes bőr különböző színekben. Másik megkülönböztető jele a keskeny szarv volt, amely a társadalmi státuszt szimbolizálta.

Híres koorivai volt a Vállalatszövetségtől Passel Argente, Denaria Kee és Oro Dassyne tábornok.

Történelem

A Belső Perembeli Kooriván éltek, ugyanakkor nem erről a bolygóról, hanem valószínűleg a Murkhanáról származtak, amely a Vállalatszövetség egyik központja volt. Ismeretlen okok miatt költöztek a Koorivára YE 5032-ben, de a bolygót véglegesen csak YE 1032-re sikerült meghódítaniuk. Más bolygókat is kolonizáltak, mint a Bomis Koori IV-et.

A klónok háborújában a koorivaiakat a Független Rendszerek Konföderációjához kötötték, ezért deportálták, illetve nem engedték őket Coruscantra. Ennek ellére sokuk mégis a bolygón maradt. Mint a háború vesztesei, a Galaktikus Birodalom idején sok jogukat elveszítették.

Később csatlakoztak az Új Köztársasághoz, majd a Galaktikus Szövetséghez is.

A színfalak mögött

A Csillagok háborúja II: A klónok támadása első vázlataiban a faj kooriviai néven szerepelt, ezt rövidítették később koorivaira.

Megjelenések

Források

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki