Fandom

Kiterjesztési Régió

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Kiterjesztési Régió, vagy ahogy korábban ismerték, a Kiterjesztési Perem a Belső Perem és a Középső Perem között helyezkedett el.

Történelem

A régió a vállalatok-uralta világok első kísérlete volt. Az első kolonizák a Nagy Alakuló Időszak körül, YE 20000-ben létesültek. YE 17000-től YE 3000-ig a Coruscant és az Alsakan közötti érdekkülönbségek 17 Alkasan Konfliktusba torkoltak ebben a régióban. YE 4020-ban a Brentaal Liga a hyperútjait ebbe a régióba is kiterjesztette.

Erős vállalatok születtek itt és profitáltak a bolygók nyersanyagaiból, fémeiből és széntartalmából. Mialatt a vállalatok profitja hatalmas volt, a belső feszültség és nézeteltérések folytonosak voltak a régióban. A helyi lakosokat elnyomták, miközben a vállalatok egész naprendszereket zsákmányoltak ki. Mivel a kommunikáció és a közlekedés felett is ellenőrzést gyakoroltak, a galaxis nagyon kevés lakosa tudta, mi is zajlik a Kiterjesztési Régióban. Később a polgári ellenállás rendszerről rendszerre terjedt.

A Köztársaság később a régió felett átvette a hatalmat, hogy nyomást gyakoroljon a vállalatokra. Bár a vállalatok többsége a Corporate szektorba költözött YE 490-ben, a Kiterjesztési Régió továbbra is hatalmas mennyiségű nyersanyagot termelt. Sok világ természeti kincseit teljesen kifosztották.

Szektorok

Rendszerek

Bolygók

Nebulák

Csillagködök

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki