Fandom

Kiborg

2 744pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A kiborgok az élő szervezetek és a gép keveredésével jönnek létre, gyakran egy sérülés következményeként hajtanak végre egy élőlényen kiborgizálást.

Híres kiborgok

Alább a Star Wars ismertebb kiborgjairól olvashatsz.

Grievous tábornok

Grievous tábornok egy Kaleesh, aki a Kalee bolygóról származik az ő testén végezték az egyik talán legnagyobb kiborgizálást.

A színlelt baleset

Dooku gróf szemet vetett Grievous sikereire a Huk háborúkban. Úgy gondolta, hogyha háborút akarnak, ő tökéletes lesz a droidsereg vezetésére. Darth Sidiousszal elintézték, hogy Grievoust egy kompbaleset érje, ám a Kaleesh túlságosan jó állapotban élte túl a becsapódást. A legtöbb sérülést az oda küldött bérgyilkos ejtette rajta, miután kivonszolták a lángoló roncsok közül a maradék testet.

A műtét

Miután San Hill rávette Grievoust, hogy támogassa őket, a Geonosik nekiláttak az átalakításnak. A testéből megmaradt részeket egy bélzacskóba helyezték, melyet iszonyú erejű fém mellvértbe, és dúracél testbe ágyaztak. A műtét után Grievous készen állt rá, hogy könyörtelen vezetője legyen a Szeparatista Droidhadseregnek.

Az agymanipuláció

Grievous-Duro.jpg

Grievous, a kegyetlen Szeparatista hódító...

Grievousnak kíméletlen, ádáz vezérnek kellett lennie, ezért a Geonosik elvégeztek az agyán egy manipulációt, ám úgy, hogy az alany sosem tudta meg mit tettek az "eszével".

Darth Vader

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki