Fandom

Kereskedőtestület

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Kereskedőtestület egyike volt a Köztársaság kereskedelmi céheinek. Egy kereskedelmi konglomerátum volt, olyan nagy társaságokból alakult, mint a SoroSuub Társaság. Ismert volt a törekvéseiből, hogy a kisebb vállalatokat magába szívja. Főleg finomítással, nyersanyagok bányászatával foglalkozott.

Történet

Azok a társaságok, amelyek nem csatlakoztak a Testülethez, erős nyomás alatt álltak, akár fegyveres csapatok által is. A Kereskedelmi Szövetséghez és az InterGalaktikus Bankár Klánhoz hasonlóan saját biztonsági erőket tartott fenn. A Testület több bolygóközi hivatalnokot, szenátort és ipari kémet is a markában tartott.

A Kereskedelmi Testületnek megvolt a hatalma ahhoz, hogy egész bolygókat megvegyen. Ilyen volt a Castell, a gossamok hazája is. A Kereskedőtestület a Castell egész lakosságát bebörtönözte. Később Shu Mai lett a Kereskedőtestület Vagyontárgyainak Főnöke. Pozícióját népe felszabadítására kezdte el használni, amit azonban felkelések követtek, mivel a gossamok jóvátételt akartak. A Testület annyira elégedett volt Maival, hogy a Kereskedőtestület Elnöke címet adta neki. A Klón Háborúk előtti években Shu Mai megnövelte a Testület hadi és kereskedelmi potenciálját. Kivizsgálta az Ansion-i viszályt, és belépett Dooku gróf Szeparatista mozgalmába.

YE 22-ben Mai részt vett a Szeparatista vezetők találkozásán a Geonosison, ahol megalapították a Független Rendszerek Konföderációját. Tudta, hogy a Szeparatisták támogatása a Galaktikus Köztársaság elleni árulással egyenlő, de nem tudott ellenállni a várható nyereségnek. Csatlakoztatta a Kereskedőtestületet a Konföderációhoz, a Klón Háborúk idején és harci droidok hadseregeit adta a Droid Hadseregbe és űrhajókat, a flottába.

Miután Shu Mait kivégezte Darth Vader a Mustafaron YE 19-ben, a Kereskedőtestület megszűnt létezni, és a megmaradt vagyontárgyak a Galaktikus Birodalom kezébe kerültek.

A szervezet felépítése

Híres Tagok

Katonák

Harci droidok

Csillaghajók

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki