Fandom

Kashyyyk

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Ez a vukik bolygója.Óriási wroshyr fák vannak itt, de nagy részéből épület lett. Egy kereskedőbolygó, amit Yoda is jól ismert. Sok élőlény álma, hogy eljusson ide, de a vukik nem nagyon törődnek a turisták ideszállításával, se a turistákkal. Egy időben a Birodalom szolgaságban tartotta a bolygót, de az Új Köztársaság megszületésével a bolygó is újra szabad lett.

A bolygó leírása

Barbár és kegyetlen világ, de ugyanakkor az otthona a tüzes és hűséges vuki fajnak. Már hosszú idő óta az erdőségek tetején kialakított törzsi falvak rendszerében élnek, a legmagasabb ágak közé építkezve. Az elkülönült közösségek közti közvetlen konfrontáció meglehetősen ritka, az uralkodással, rangsorral kapcsolatos vitákat hagyományosan rituális vadászatokon döntik el. Ez a szokás ugyanakkor eltűnőben van, mert a legutóbbi események megmutatták, hogy a külső behatolók, külső erők jóval nagyobb fenyegetést jelentenek. A már eleve természetes ellenségekkel körülvett vuki társadalomra igazán bomlasztó hatást tett a külső világokkal való kapcsolatfelvétel.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki