Fandom

Kam Nale

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

KamNale.jpg
Kam Nale
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Ploo IV

Fizikai jellemzők
Faj

Fluggrian

Nem

Hím

Magasság

1,02 méter

Hajszín

Nincs

Szemszín

Sárga

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Légifogat

Kam Nale, vagy álnevén Elan Mak egy hivatásos légifogat-versenyző volt. Egy Kurtob KRT 410-C-n versenyzett.

Életrajz

Amikor a zsoldos Aldar Beedo megölte a fluggrian bűnvezér Borzu Nalet egy lézerkarabély lövéssel, nem számolt néhány következménnyel, pontosabban Borzu fiával, Kam Nale-val. Kam, dühösen apja halála miatt vérbosszút esküdött Beedo ellen. Amikor hallott arról, hogy Beedo versenyezni akar a Boonta Est Futamon, Kam ebben esélyt látott. Felvette az Elan Mak álnevet és egy régi Kurtob KRT 410-C-t vásárolt kerek hajtóművekkel és az apja által rá hagyott krediteket arra használta, hogy benevezzen a Boonta Estre. Kevés ember gondolta, hogy befejezi a futamot a légifogatával, de annak ellenére, hogy soha azelőtt nem versenyzett, ötödikként ért a célba.

A Boonta Esten Mak összetűzésbe keveredett a zsivány fejvadász Rango Tellel. Telt egy rivális bűnvezér bérelte fel, hogy végezzen Makkal, azért hogy biztos legyen benne, hogy a fiú nem viszi tovább az apja birodalmat. Egy sötét völgyben Mak megvédte magát és végzett a fejvadásszal.

Felismerve a pilótatehetségét, Mak később is részt vett légifogat-versenyeken, ezzel is megduplázva az esélyét, hogy megölje Beedot. Amikor világossá vált, hogy a Kurtob nem elég gyors ahhoz, hogy győzelmet szerezzen, Maj egy prototípus Dantel R0 Conejet-re váltott és kemény versenyzővé lépett elő. Híres lett kegyetlenségéről és agresszivitásáról a versenyek közben, de végig a glymphid célpontján tartotta a szemét. Később Beedot lelőtte és elfogta egy fejvadász a Tűzhegy Verseny közepén, de nincs arra bizonyíték, hogy a fejvadász és Elan Mak között bármi kapcsolat lett volna.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki