Fandom

Kaird

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

LEGENDS.png Ezen szócikk tartalma A Birodalom felemelkedésének kora időkből való.

Kaird
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Nedij

Fizikai jellemzők
Faj

Nediji

Nem

Hím

Magasság

1,5 m

Szemszín

Lila

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Fekete Nap

Kaird egy nediji Fekete Nap bérgyilkos volt, akit a Drongar bolygóra küldtek a klónok háborúja idején, hogy egy ügynöktársa eltűnését derítse ki, aki a bota csempészetét felügyelte a Drongarról.

Életrajz

Különböző álcákat használva, mint a kubaz, az ember, és a Csendesek tagja, Kaird be tudott férkőzni a RMSU-7-be, hogy információt nyerjen. Nem sokkal a megérkezése után, megölte a Galaktikus Köztársaság korrupt admirálisát, Tarnese Bleydet, aki a Rimsoo szállásmesterével, Filba, a huttal és a Fekete Nappal, bővebben az elveszett ügynökkel, Mathallal üzletelt. Miután megtudta, hogy a bota mutálódik és rövidesen haszontalan lesz, Kaird úgy döntött, hogy ellop magának valamennyit és karbonitba fagyasztja, hogy később jó áron eladhassa, ami elegendő lesz neki, hogy elhagyja a Fekete Napot és visszavonuljon szülőbolygójára, a Nedijre.

Segítségül Kaird két bűnözőt fogadott fel, a Thula nevű falleen nőstényt és az umbarai hímet, Squa Trontot, akik később elárulták, karbonitba fagyasztott robbanószert adva neki bota helyett. Kaird alig úszta meg a halálát, és visszatért a Fekete Naphoz megesküdve, hogy végez a két áruló összeesküvővel.

Drongar után

A drongari kalandok után Kaird, a Fekete Nap vigoi cím egyik várományosa, el akarta tenni riválisát, Xizor herceget az útból. Amikor Dal Perhi, aki tudott Kaird vágyáról, hogy visszatérjen a Nedijre, megkérte, hogy ölje meg Xizort, Kaird megragadta az esélyt, hogy végre elhagyhassa a Fekete Napot. Ugyanakkor Xizor túljárt az eszén, elfogta és alanyként használta Perhi ember replika droid változatának tesztelésére. Ezután Xizor a Gyárkerületbe vitte Kairdot a rejtekhelyére, hogy átmossa az agyát. Ugyanakkor, amikor megérkeztek, rádöbbentek, hogy a rejteket elpusztították a veszett droidok. Jax Pavan és társai később megérkeztek, és Xizor foglyul ejtette őket a Bug-Eyes nevű droid segítségével. A Xizor és Jax közötti párbajt követően rájöttek, hogy Darth Vader közeledik. Kairdot kiszabadították és elmenekültek. Kaird odaadta Pavanéknak az összes pénzét, azzal, hogy a Nedijen nem lesz rá szüksége, és elkezdte a hazatérését tervezni.

Megjelenések

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki