Fandom

Kai Hudorra

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

KaiHudorra.jpg
Kai Hudorra
Életrajzi információk
Fizikai jellemzők
Faj

Bothan

Nem

Hím

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Kai Hudorra egy hím bothan jedi mester és tábornok volt, aki túlélte a 66-os parancsot.

Életrajz

Hudorra a Toolan harcolt a szeparatisták ellen, amikor kiadták a 66-os parancsot. A jedi mester társát, Simmst megölték a klónkatonái, de Hudorra el tudott menekülni Simms padawanjával, Noirah Na-val. Amikor megérkeztek az Ithaqua Állomásra, Hudorra a központi piacra sietett, hogy megtudja, a miért fordultak hirtelen a klónok ellenük. Mielőtt többet megtudhatott volna, a háború befejeződött és Keller parancsok érkezett meg Hudorrat keresve.

Hudorra és Na sikeresen kerülte ki a klónokat és épségben érkezett meg a Coruscantra. A fővárosban a Jedi Templomhoz siettek, ahol egy magányos jedi próbált egy kézzel végezni egy teljes klón osztaggal. Sikertelenül. Hudorra rájött, hogy a jedik korszakának vége, eltüntette a zöld fénykardját Na fegyverével együtt. Nanak azt tanácsolta, hogy kezdjen egy új életet, sürgetve, hogy találjon egy értékes életet, és talán családot is.

Ezt látta a jedi mester társa, Dass Jennir, aki szintén a Coruscantra utazott. Ellentétben Hudorraval, ő hitt benne, hogy a jedik ellen tudnak állni a Galaktikus Birodalomnak, és visszatért a New Plymptora, hogy harcoljon a birodalmi megszállókkal. Amikor megkérdezte Hudorratól, hogy mit fog kezdeni az életével, ő csak annyit válaszolt, hogy Micah Giiett mester egyszer azt mondta, hogy ha valaki tapasztalt az Erőben, akkor könnyedén tud szerencsejátékosként élni. Kai Hudorra túlélte a Nagy Jedi Tisztogatást.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki