Fandom

K-3PO

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
K-3PO.jpg
K-3PO
Gyártási információk
Megsemmisülés ideje

YU 3

Gyártó

Cybot Galaktika

Modell

3PO-sorozatú protokolldroid

Osztály

Protokolldroid

Technikai jellemzők
Magasság

1.67 méter

Nem

Férfi programozás

Érzékelő színe

Fehér

Felszerelés
Kronológiai és politikai adatok
Korszak(ok)
Hovatartozás

Lázadók Szövetsége

K-3PO vagy más néven Kay Thripio egy 3PO-sorozatú protokolldroid volt a Lázadók Szövetségének szolgálatában.

Az egyik felkelő hadnagy jelzéseivel ellátott K-3PO fontos koordinátorként segítette a Szövetségi Főkommandót. Fontos tevékenység fűződőtt a nevéhez a yavini bázison, a Thila előörsén, valamint a Hothon berendezett Visszhang Bázison.

Életrajz

K-3PO eredetileg egy lnevű Narra lázadó vadászgép pilótának a tulajdonát képezte, aki a legendás Renegát Repülés irányítója volt. Ez az X-szárnyúakból álló köteléket aztán hozzákapcsolták a Szövetségi Főkommandóhoz. Narra ezekben az időkben a saját katonai vonatkozásainak és akcióinak aktáit tárolta el K-3PO-ban. Mivel ezek az iratok gyakran szigorúan titkos információkat tároltak a Szövetségről, Narra a fájlokat csak különleges védettségű fájlokban tároltatta el.

Ezen fontos információk memorizálása közben K-3PO egy igazi katonai szakértővé vált. Tudását először a Ton-Falk-i csata során tudta kamatoztatni, amikor egy igen egyszerű taktikával győzelemre juttatta a lázadókat. Ezután Narra felkérte a droidot, hogy a Főkommandó behatóbb megismerése után vegyen részt a Szövetség Támogatási Szolgáltatás ágazatában. Hatalmas tudása ellenére C-3PO csak egy "fontoskodó fajankó"-nak minősítette.

K-3PO a Visszhang Bázisnál tett szolgálatát jól teljesítette a parancsnoki központban , ahol egy képernyőt felügyelt. Mindazonáltal a hamarosan megkezdődő hothi csatában minden tudása ellenére nem tudta megakadályozni, hogy a ráomló barlang szét ne törje. Sérülést egyébként már korábban is szerzett: egy tauntaun behorpasztotta farkával a külső burkolatát.

A színfalak mögött

Megjelenés

Nem kanonikus megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki