Fandom

Juyo

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

    Leia holo.jpg

„Segítsen! Ön az egyetlen reményünk!”

      Obiwanjarjar.jpg „Azért, mert tudsz beszélni, még nem vagy okos!”

A legmagasabb szintű stílusnak tartott VII. Formát csak azok a Jedi mesterek képesek kontrollálni, akik egyszerre több különböző formának a mesterei is egyben. Ez a legbonyolultabb és legtöbbet kívánó stílus, de elsajátítói fantasztikus erőt és képességeket szerezhetnek vele. A VII. Forma nagyfokú bátorságot és határozott, pontos mozdulatokat igényel. Nyíltabb és mozgékonyabb, mint az V. Forma, de mozgástanilag nem annyira aprólékosan kidolgozott, mint a IV. Forma. Hozzáadva a nagyon fejlett, Erő segítségével végrehajtott ugrásokat és mozdulatokat, a VII. Forma taktikája legázolja az ellenfelet a látszólag összefüggéstelen, nagyon gyors mozdulat sorozatokkal, ezzel kiszámíthatatlanná téve a Jedi taktikáját a harcban. Ez a jellegzetesség sokkal bonyolultabb kivitelezését tekintve, mint a IV. Forma kecsesen összekapcsolt mozdulatai. A VII. Forma megkívánja az V. Forma intenzitását, de sokkal nagyobb energiát igényel a szélesebb sávban kiterjesztett, aprólékosabb összpontosítás miatt. Ez a stílus még az V. Forma érzelemvilágától is mélyebbre hatol, mesterei még tökéletesebbek. A VII. Forma képviselőinek nyugodt külseje egy pattanásig feszült belső erőt rejt. A VII. Forma mind a mai napig nem teljesen ismert, mivel keveseknek adatik meg, hogy eljussanak ilyen magas szintre. Ismert használója: Darth Maul, Kavar és Galen Marek.

Egyesek szerint Darth Revan is ismerte ezt a fénykard küzdőstílust, de mivel maga Revan nagyon jól harcolt, keverte a stílusok jegyeit, és szinte mindet ismerte. A III. rész könyvváltozata szerint Mace Windu a Shien/Djem Tso még agresszívebb és gyorsabb változatát fejlesztette ki, a Vaapad nevű stílust, mintegy válaszként a saját gyengeségére: lelkének sötétségét a fény fegyverévé teszi.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki