Fandom

Judicator

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Judicator egy Birodalmi I-osztályú csillagromboló volt Brandei kapitánysága alatt. Az endori csata után öt évvel a hajó bekapcsolódott Thrawn főadmirális hadjáratában az Új Köztársaság ellen.

Történet

A Judicator egyike volt azoknak a csillagrombolóknak, melyek részt vettek az endori csatában.

A Judicator később a Chimaera és a Death's Head társaságában részt vett abban a műveletben, melynek az volt a célja, hogy megszerezzék a Killik Twilight című mohafestményt a Tatooine bolygón.

A Thrawn hadjárat alatt a Bpfasshi ostromba küldték a Thrawn féle "üss és tűnj el" taktika részeként. Ez után a művelet után a Nkllonra küldték, az Athega rendszerbe, hogy lopjon vakondbányászokat Lando Calrissian Nomádvárosából, amiket később a Sluis Van-i csatában használtak. Bár az akció sikeres volt, a Judicator páncélja súlyos sérüléseket szenvedett, emiatt a hajó egy időre partvonalon túlra került.

A Judicator volt a zászlóshajója a Filve rendszer elleni ostromnak, mely során Thrawn megpróbálta elfoglalni az Ukio rendszert. A csillagromboló később a Peremptory mellett ott volt, amikor az Új Köztársaság felfedezte a Katana-flottát, ahová azért küldték, hogy megakadályozza a flotta Dreadnaught-osztályú nehézcirkálóinak az elfogását.

Miután a Peremptory elpusztult a Judicatornak menekülnie kellett. A hajót legutoljára a Bilbringi-i csatában látták.

Megjelenések

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki