Fandom

Jamillia

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap1 Share

Jamillia.jpg
Jamillia
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Naboo

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Magasság

1,57 méter

Hajszín

Sötétbarna

Szemszín

Sötétbarna

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Jamillia Naboo királynője volt, hivatalos megszólításban Őfelsége vagy Jamilia Nabooi Királynő. akárcsak elődje, Padmé Amidala, ő is fiatalon erül trónra, bár Amidala valószínűleg ifjabb volt megválasztásakor. Uralkodóként őt is nagy tisztelet és pompa övezte.

Élete

Amidala királynő után Jamillia került a trónra. Népszerű elődét abban a tiszteletben részesítette, hogy felkérte, legyen a Naboo rendszer szenátora a Galaktikus Szenátusban. Bár Padmé Amidala már elérte az a kort, amelyben a nabooi politikusok általában visszavonulnak, bolygója iránti hűsége miatt elfogadta a szenátori címet.

Jamillia királynő teljesen új tagokat választott Tanácsadó Testületébe; az egyetlen kivétel Sio Bibble kormányzó volt, aki megtarthatta pozícióját.

A szeparatista krízis alatt Jamillia számos köztársasági menekültnek adott menedéket, akik a szakadárokhoz csatlakozó szülőbolygójukról menekültek. Ezen lépése miatt számos kritika érte őt, főként a nabooi bányászok szakszervezeteitől. Nem sokkal a klónok háborúja után C-3PO-t nevezte ki Naboo nagykövetének a Jedi Rendben. Jamillia ekkor kezdett szimpatizálni a Független Rendszerek Konföderációjával, de a nép leváltatta. Helyére Neeyutnee királynő került.

A színfalak mögött

Jamilliát Ayesha Dharkar színésznő alakította A klónok háborújában.

Megjelenések

Padmé Amidala királynő

A Naboo uralkodója
YE 2422
Neeyutnee királynő

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki