FANDOM

LEGENDS.png 30px-Era-new.png Ezen szócikk tartalma Az új Jedi Rend kora időkből való. 30px-Era-leg.png

Jainablue.jpg
Jaina Solo
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Coruscant

Született

YU 9

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Nőstény

Magasság

1,49 méter

Hajszín

sötétbarna

Szemszín

Barna

Korszak(ok)
Hovatartozás
Mester(ek)

Jaina Solo Leia Organa Solo és Han Solo legidősebb gyermeke, Jacen Solo ikertestvére és Anakin Solo nővére. Coruscanton született YU 9-ben. Jaina a legidősebb Solo gyerek, öt perccel előzte meg ikertestvérét, Jacent.

Miután elég nagyok lettek testvérével, nagybátyjuk tanította őket a Yavin 4 -en lévő Jedi Akadémiáján. Itt megismerkedett Tenel Ka Djoval, akivel össze is barátkozott.

A későbbiekben nagyszerű Jediként tartják számon. A Yuuzhan Vong inváziója során pilótaként harcolt az Új Köztársaság hadseregében, olyan jó pilóta, mint nagyapja volt. Emellett örökölte Anakin kitűnő szerelési érzékét is. Boba Fett is tanította, hogy a lány megölhesse ikertestvérét, Darth Caedus-t.

Miközben a yavini erdőben kutattak, találtak egy lezuhant TIE vadászt, ami látszólag a yavini csata óta működésképtelen volt. Jaina javítani kezdte a hajót, hiperhajtóművet is szerelt bele.

A birodalmi pilóta Qoril még életben volt, az erdőben rejtőzött. Elfogta Jacent és Jainát, de Tenel Ka Djo és Lowbacca elmenekültek. Az akadémia felé Tenel Ka megmentette Em Teedee-t, Lowbacca tolmácsdroidját. A droid az akadémiához vezette őket, pont időben, hogy elmondják Han Solonak és Chewbaccanak hogyan menthetik meg a Solo gyerekeket. A gyerekeket biztonságba helyezték, de mielőtt megállíthatták volna a birodalmi pilótát, Qoril elmenekült a TIE vadásszal a hiperűrbe.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki