Fandom

Incom Ipartestület

2 799pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Incom hírnevét a vadászgépei szerezték, amelyek igen népszerűek voltak a birodalmi időkben. A galaxis bizonytalan helyzete lehetővé tette a cég számára, hogy hajókat áruljon a Birodalomnak, és a Szövetség/Új Köztársaságnak egy időben, még akkor is amikor a Birodalom átvette a vállalat irányítását és sok tervező elhagyta, hogy versenytárs céget alapítson. Fresia bolygón levő Coromon szigetről irányított Incom gyártotta az X-szárnyút, a T-16-os terepsiklót, és más űrhajóalkatrészeket. Általában élvonalba sorolják őket azokban az iparágakban, amelyekkel foglalkoznak, egy jellemző amelyet az Incom már kétezer éve magáénak tud. Úgy döntöttek figyelmen kívül hagyják az elsöprő változásokat, amelyek Palpatine császár uralomra jutásakor bekövetkeztek. A birodalmi szabályzás nyomása feldühítette a cég sok vezető mérnökét és tudósát, ezek átálltak a Szövetséghez és magukkal vitték az X-szárnyúak terveit. A megmaradt Incom alkalmazottak hamar beolvadtak a Birodalomba, és a társaság csillaga hanyatlott. Csak néhány új terv jött ki az Incomtól az I-7 Howlrunner bemutatásáig, Palpatine Byssi felemelkedése idején.

   * T-16 Terepsikló
   * T-65 X-szárnyú
   * Z-95 AF4 "Fejvadász" rohamvadász
   * Y-4 "Raptor" szállítóhajó
   * W-23 Star Hauler
   * I-7 Howlrunner
   * T-120 C-szárnyú
   * Zoom II Speeder Bike (robogó)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki