Fandom

Iktotchi

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

LEGENDS.png

    Leia holo.jpg

„Segítsen! Ön az egyetlen reményünk!”

Iktotchi NEGAS.jpg
Iktotchi
Biológiai rendszerezés
Megjelenés és külső
Átlagos magasság:

1.8 méter

Bőrszín:

Narancs, fehér

Megkülönböztető
jegyek:

Szarvak, prekognitív (előrzeti) képességek

Társadalom és kultúra
Őshonos bolygó:

Iktotch

Nyelv(ek):

Iktotchese

Ismert személyek:

Saesee Tiin

Az Iktotchi faj az Iktotch apró sziklás bolygójáról származik, ami az Iktotchon bolygó körül kering a Terjeszkedési Régióban.

Felépítés

Az iktotchiknak nincs hajuk vagy egyéb szőrzetük, ám bőrük oly vastag, hogy ellenáll az Iktotch erős, hűvös szeleinek. Mind a férfiak, mind a nők rendelkeznek fajukra oly jellemző befelé forduló hosszú szarvval, ami agresszív kinézetet kölcsönöz nekik. A férfiak szarva vastagabb és hosszabb.

Korlátolt kézügyességük annak köszönhető, hogy ujjaik egyrészt vastagabbak, teltebbek, másrészt ujjaik másfélszer hosszabbak, mint az egyszerű emberi kezek. Az iktotchik általában 1.8 méter magasak, életkoruk általában 90 év.

A fizikai képességeik szintén körülírhatóak. Az iktotchik birtokolták a képességet, hogy gyakran előre megérezzék a jövő rezdüléseit, amit sokszor igen ügyesen hasznosítottak szülőbolygójukon. E miatt a képesség miatt gyakran hiszik azt más fajok képviselői, hogy képesek a gondolatolvasásra. Amikor az Iktotch népének egy tagja elhagyja a bolygót, ezen képességük legyengül. Az iktotchi faj, bár erőszakosan néz ki, érzelmeik mélyek, s legtöbbször érzelmi alapon cselekszenek, ám ezt sokszor rejtik a sztoicizmus álarca alá.

Figyelik a többi kultúrát, s próbálják javítani életüket. Könnyen csapódnak hozzá más civilizációkhoz, bár szokásaikon, tradícióikon soha nem változtatnak, vagy csak hatalmas küzdelmek árán. Képességük arra, hogy megérezzék a jövő lehetséges változásait, átokként is megjelent, hisz gyakran ijesztette el az iktotchikat egyes fajok erőszakos jellemétől. Az emberi behatásoknak köszönhetően az iktotchi faj egyes tagjai előrelátó képességüket arra használták, hogy bűnözőzsenikké válhassanak. Egymás között az Iktotchese nyelvet használják, mely főleg a szarvakon keresztüli tülkölésből áll, ám könnyedén beszélik a Galaktikus Közös Nyelvet is.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki