Fandom

Idősebb Greedo

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

LEGENDS.png Ezen szócikk tartalma A Birodalom felemelkedésének kora időkből való. Ezen szócikk tartalma A lázadás kora időkből való.

GreedoTheElderTPM.jpg
Idősebb Greedo
Életrajzi információk
Született

Tatooine

Elhunyt

YE 17, Rodia

Fizikai jellemzők
Faj

Rodian

Nem

Hím

Hajszín

Nincs

Szemszín

Fekete

Kronológiai és politikai adatok
Korszak(ok)

A Birodalom Felemelkedésének kora

Hovatartozás

Tetsu Klán

Idősebb Greedo a Tetsu Klánból származó rodian volt, aki 32 évvel a yavini csata előtt Mos Espaban lakott W.Walddal és Anakin Skywalkerrel. Később híres fejvadász lett, két fiú apja és a klánja vezetője. Ősi riválisa, Vörös Navik gyilkolta meg.

Életrajz

Fiatal korában a Tatooine-on hírhedt volt rossz természetéről. Megvádolta a fiatal Anakint, hogy csalt a Boonta Eve légifogatversenyen és Qui-Gon Jinn-nek kellett szétválasztania a verekedőket. Barátja, W.Wald figyelmezette, ha nem hagy fel erőszakos viselkedésével, akkor annak rossz vége lehet. Úgy tűnik, hogy idősebb korára megszívlelte a tanácsot, mert a hagyományos rodian vadászatokat ostobaságnak tartotta és elutasította a gladiátor versenyeken való részvételt. Wald jóslata bebizonyosodott, hiszen egy sikeres fejvadász karrier után Vörös Navik áldozata lett. Halála után családjának és klánja megmaradt tagjainak menekülnie kellett a Rodiaról.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki