Fandom

IG-227 Hailfire-osztályú droid tank

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

726px-Hailfire droid.jpg
IG-227 tűzesjég-osztályú droid tank
Gyártási információk
Gyártó

Haor Chall Vállalat

Modell

IG-227 tüzesjég-osztályú droid tank

Osztály

Kerekes

Technikai jellemzők
Magasság

8,5 méter

Felszerelés
  • Behúzható lézerágyúk
  • Rakétaindító állványok
  • 15 rakéta állványonként, összesen 30
Kronológiai és politikai adatok
Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás
„Légy óvatos Mace. A rakétáik halálosak!”
Luminara Unduli Mace Windunak

Az IG-227 tűzesjég-osztályú droid tank, amit egyszerűen csak tűzesjég- vagy kerék droidnak hívtak a Haor Chall Vállalat építette az InterGalaktikus Bankár Klán számára a Klón Háborúk idején. Ez egy nagyon hatásos fegyver volt.

Jellemzők

622px-Hailfire-NEGVV.jpg

A Tűzesjég droid.

A Tűzesjég droidnak volt két rakétaindító állványa, ezekből lőtte ki rakétáit, amik képesek voltak egész szakaszok elpusztítására. A fő parancsmodul két kerékhez volt rögzítve, és képes volt majdnem minden tereptípuson nagy sebességet elérni. A droid a feje két oldalán viselte a rakétaindítókat, amikben egyenként 15 rakéta helyezkedett el, és képes volt egyetlen lövéssel elpusztítani egy köztársasági AT-TE lépegetőt. Mindegyik példány rendelkezett két behúzható lézerágyúval gyalogság és könnyen páncélozott egységek ellen. A tűzesjég-osztály különböző típusai különböző fegyverekkel voltak ellátva, amik ionágyúk és más tüzérségi egységek ellen voltak jók. A kerekeivel össze tudta törni a katonák szűk sorait.

Történet

Hailfire geonosis.jpg

Tűzesjég droid a Geonosisi csatában-

„Elértük,hogy visszavegyük a bolygót”
Horgo Shive az InterGalaktikus Bankár Klán vezetője.

A Klón Háborúk előtt a Tűzesjég droidot arra használták, hogy megbüntesse azokat, akik késve fizették vissza a kölcsönt a Bankár Klánnak. A háborúban először a Független Rendszerek Konföderációjának hadseregében tűnt fel a Geonosisi csatában, ahol sok AT-TE lépegetőt és klónt pusztított el, mielőtt az LAAT/i csapatszállító-felderítőgépek szétlőtték volna őket. A háború során sok változata harcolt A Köztársaság Nagy Hadserege ellen. A korlátozott lövedékek miatt egy időre nyugállományba helyezték, de sikerült megoldást találni a problémára azáltal, hogy újratöltő droidokat használtak. Amikor Darth Sidious új tanítványa likvidálta a Szeparatista Tanácsot, az összeset hatástalanították, de néhányat a vukik átalakítottak és használtak, amikor a Galaktikus Birodalom leigázta a bolygót YE 19-ben.

A színfalak mögött

HailfireDroid1-CHRON.jpg

A tűzesjég droid szemből.

A tűzesjég droidot az orosz Tsar Tank ihlette, amit 1914-ben terveztek. A rakétaindítókat a Katyusa rakétakilövő alapján tervezték. A Star Wars: Galactic Battleground játékban tévesen légelhárító szerepben tűnik fel.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki