FANDOM

A Hydian Út egy kereskedelmi út volt, ami a Corporate szektorból indult és a Magon keresztül a galaxis másik pólusába tartott. Ez volt az egyetlen olyan útvonal, ami keresztülvágott a teljes galaxison. YE 3000-ben fedezte fel a híres Brentaal-i Freia Kallea, ezzel segített megismerni a galaxis többi részét a Szeletként ismert régió mögött.

A Peremvidékbeli Bonadanon kezdődött, majd a Bandomeeren és a Tarison keresztül érte el a Bogdent a Belső Peremben. Miután kereszteszte a Perlemian Kereskedelmi Utat a Brentaalnál, ami egyike volt a Mag világainak, a Caamas mellett csatlakozott a Corelliai Úthoz. A Hydian út ezután az Alderaan és a Rendili felé folytatódott, hogy újra keresztezze a Corelliai Utat, ezuttal a Belső Perembeli Denonnál. Ezután a Derra IV-nél folytatódott a Kiterjesztési Régióban, majd a Malastarenál a Középső Peremben, keresztezve a Rimma Kereskedelmi Utat az Eriadunál. Végül újra a Peremvidéken ért véget, közel a Polis Massahoz és a Subterrelhez.

Az Eriadu Út, ami eredetileg különböző hyperút volt, később a Hydian Út részét képezte.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki