Fandom

Hok

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Hok egy bolygó volt, ami a Kolóniákban helyezkedett el. A bolygó két részre volt osztva. Az egyik fél egy sivatag volt, ami a Tatooinera hasonlított, miközben a másikon örök sötétség honolt. Az utóbbi jelentős kristálylelőhely volt, amit a lakosok bányásztak és eladtak.

A kiterjesztési időszak alatt, YE 1000-ben a granok hozták létre a kolóniát. Ugyanakkor az emigráló kolonizálók jelentős társadalmi egyenetlenséget hoztak létre a szülőbolygójukon, a Kinyenen. Félve attól, hogy ez túl sok családot fog ez elpusztítani és felhígitja a gran fajt, a kormányzat izolációs politikába kezdett. Megtiltotta a nem engedélyezett emigrációt a Kinyenről, és az idegen fajoknak speciális negyedeket hoztak létre a városaikban.

Ez megmentette a gran társadalmat, de ugyanakkor izolálta a Hokon és a Malastaren lévő granokat, akik saját új otthonaikhoz kezdtek kötődni. A gran kolóniák egy idő után függetlenedtek, bár erős szociális kapcsolatban áltak a gran társadalommal, mégsem követték a törvényeiket. A meggyengült társadalmi törvények több korrupciót engedélyeztek a kolónia gran felső osztályaiban.

A híres gran légifogatversenyző, Mawhonic is erről a bolygóról származott.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki