Fandom

Hatodik ruusani csata

2 799pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Hatodik Ruusani csata az Új Sith Háborúk utolsó előtti csatája volt.

A Sötétség Testvérisége elküldte a csatlósait egy elterelő hadművelet keretében, hogy harcoljon Kiel Charny tábornok csapataival, miközben a Sith Lordok egy meditációs körben csatlakoztak messze a csatatértől.

Itt a visszatért Darth Bane irányításával a Sithek egyesítették erejüket és pusztító Erő-hullámba, amelyet a Ruusan erdeiben rejtőzködő Fény Seregének táborára és a csatatéren harcolókra bocsátottak.

De mielőtt a teljes győzelmet elérték volna, Kaan megszakította a meditációs kört, hogy az őt támogató Lordok segítségével siklótámadást indítson a megmaradt Jedikre.

Eközben Lord Valenthyne Farfalla és 300 Jedi megérkezett Lahzar királlyal vívott csatájukból áttörve az orbitális Sith blokádot. Ebben az is közrejátszott, hogy a dühös Darth Bane a Sith Flottát egy öngyilkos támadásra utasította, amely során a Jediknek sikerült a bolygóra landolniuk. Farfalla csapatai épp időben érkeztek, mielőtt Kaan csapatai beteljesíthették volna győzelmüket.

A csata vége felé Kiel Charny konfrontálódott korábbi szerelmével Githanyval. Párbajuk úgy alakult, hogy a padawan Darovit azt hitte, a Sithek erősebbek, mint a Jedik, ezért lefejezte a súlyosan sebesült Kiel Charnyt, majd Githany tanítványává vállt.

A csata előtt, miközben az erdőben vonultak, a Jediket megtámadták a Sithek Githany részvételével és, bár vereséget szenvedtek, Lord Hoth tanácsadója, Pernicar életét vesztette.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki