Fandom

Hath Monchar

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Hath.jpg
Hath Monchar
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Neimoidia

Elhunyt

YE 32

Fizikai jellemzők
Faj

Neimoidiai

Nem

Hím

Hajszín

Nincs

Szemszín

Vörös

Korszak(ok)

A Birodalom Felemelkedése

Hovatartozás

Hath Monchar egy neimoidiai volt a Neimoidia bolygóról, valamint Kereskedelmi Szövetség helyettes alkirályaként is működött YE 33 és YE 32 közt.

Életrajz

YE 32-ben Monchar elárulta Darth Sidioust és a Kereskedelmi Szövetség alkirályát, Nute Gunrayt, amikor elhagyta a Saak'akot egy Sith holocronnal a birtokában, ami a nabooi invázióról szóló adatokat tartalmazott, abban a reményben, hogy jó pénzért eladhatja azt.

Monchar a Fekete Nap vigójának, Darnadának próbálta először eladni. Azonban Darnada kinevette, nem hitt Monchar állításaiban. Monchar szerencsésen hagyta ott Darnadat, nem sokkal Darth Maul érkezése előtt, aki lemészárolta Darnadát és kíséretét, kivéve a fondori Oolthot, akinek sikerült elmenekülnie.

Monchar a Coruscanton próbált elbújni, ahol az információkereskedő Lorn Pavannak akarta eladni a holocront 50 0000 kreditért.

Gunray Rune Haako javaslatára a Mahwi Lihnn nevű bérgyilkost bízta meg, hogy vigye vissza Monchart, mielőtt Sidious rájönne az árulásra. Gunray nem tudta, hogy Sidious már elküldte a sith tanítványát, Darth Mault. Maul rátört Moncharra a lakosztályában, majd miután megölte Monchar trandoshai testőrét, Gorthot, és két quarrent, az Erő segítségével a föld felé emelte a neimoidiait, és lefejezte.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki