Fandom

Hardin

2 799pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

LEGENDS.png

      Obiwanjarjar.jpg „Azért, mert tudsz beszélni, még nem vagy okos!”

BugHardin.jpg
Hardin
Életrajzi információk
Elhunyt

YE 1000

Fizikai jellemzők
Faj

ember

Nem

férfi

Hajszín

szőke

Szemszín

kék

Korszak(ok)

A Régi Köztársaság kora

Hovatartozás

Hardin, becenevén Bug, egy Erő-érzékeny fiú volt a Somov Ritről, Root, Zannah (Rain) és Darovit (Tomcat) unokatestvére.

Életrajz

Kezdetben a legsötétebbnek gondoloták a három unokatestvér közül, képességét arra használta, hogy elvonja a halak figyelmét, így könnyű zsákmány lett belőlük. Bár Darovit ellenezte ezt a technikát, Bug gyakran emlékeztette, hogy ő is megeszi a halat.

Miután a szülőbolygójukon a Jedi felderítő, Torr Snapit felfedezte őket, a három gyerek a Ruusanra ment, hogy harcoljon a Jedikkel a Sithek ellen.

Az út során Zannah elveszett és halottnak hitték, ami Bug és Tomcat felfogása az életről megváltozott. Bug látta, hogy unokafivére egyre keserűbb lett és a Sötét Oldalhoz közelít. Miután hallott arról, hogy Tomcat megölte Kiel Charnyt és Githany tanítványa lett, Hardin felfedte igazi nevét a Jediknek és megpróbálta betölteni az űrt, amit Darovit hagyott.

Később a két unokatestvér a Hetedik Ruusan-i csata során találkozott egymással, miközben Githany és Darovit menekülni próbáltak Kaan gondolat bombája elől. A fivérek összecsaptak, de egyikük sem tudott felülkerekedni a másikon. Githany türelmét elvesztve korbácsával megsebezte Hardin lábát és arra utasította Darovitet, hogy ölje meg. Darovit észlelve a szörnyet, amivé vállt hátrálni kezdett.

Szerencsétlenségre Lord Kaan időközben aktiválta a gondolatbombáját, ami megölte Hardint, miközben Githany elmenekült. Nem tudni, Darovit hogyan volt immunis a gondolatbombára, de azóta a tűlélők nehéz láncát kellett hordoznia.

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki