Fandom

Háromszárnyú droidvadász

2 799pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
      Obiwanjarjar.jpg „Azért, mert tudsz beszélni, még nem vagy okos!”

A háromszárnyú droidvadász (angol nyelven droid tri-fighter) a Szeperatista Csillagflotta egyik halálos Keselyű-osztályú droidvadásza volt, amelyet fürge és igen gyors, főleg nyílt űrben használatos csillagvadásznak terveztek. Legfőképpen a Klón Háborúk idején használták.

Leírás

A RAVASZ ÉS HÁTBORZONGATÓAN eltökélt háromszárnyú droidvadászok a Szeparatista hadiflották félelmetes új védelmezői. Ezeket a gyors, ügyes, űrben használatos vadászokat közelharcra tervezték. A Kereskedelmi Szövetség átlagos keselyűdroid vadászaihoz képest fejlettebb droidaggyal felszerelt háromszárnyú vadászok a legjobb élő pilóták számára is kihívást jelentenek. A vadászok - bár a nagysebességű Jedi intercreptorok gyorsabbak náluk - igen veszélyesek, mivel sokkal testesebbek, és erősebb fegyverrendszerrel rendelkeznek.

COLICOID TERVEK

A háromszárnyú vadász rémisztő megjelenése és agresszív programja a Kereskedelmi Szövetség droideka nehézgyalogosát is gyártó Colicoidok műve. A barázdált, háromkarú kivitel egy, a Colla IV bolygón a történelem előtti időkben élt borzalmas ragadozó koponyáját mintázza. Három függelen hajtómű adja gyorsaságát, a nagy teljesítményű reaktor, valamint a kiváló irányító és kommunikációs jelvevő rendszere kivételes előnyöket biztosít a háromszárnyú droidvadásznak.

462px-Trifighter trio.jpg

Coruscant felett

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki