Fandom

Grudo

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Grudo
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Rodia

Elhunyt

YE 20, Praesitlyn

Fizikai jellemzők
Faj

rodian

Nem

Hím

Hajszín

Nincs

Szemszín

Fekete

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Grudo őrmester egy hím rodian katona volt, aki a klónok háborúja során és több korábbi konfliktusban harcolt.

Életrajz

Hogy elhagyja a Rodiat, Grudo fejvadásznak adta ki magát, és gyakran viselt éles késeket és hevedereket a mellkasán. A Szabadság Fiai és Lányai tagja lett, bár később a Bpfasshon elfogta a jedi Nejaa Halcyon, miközben hátráltatta a jedit, így a többi Fiú el tudott menekülni Halcyon saját hajóján, a Plooriod Bodkinon. Halcyon szabadjára engedte, nem kívánva visszatérni egy szem rabbal, azzal, hogy Grudo a Coruscanton marad, míg Halcyon nem szól neki.

Grudot később beszervezték, hogy harcoljon a praesitlyni csatában, és miután megérkezett a Praesitlynre, jelentkezett egy Omin L'Loxx hadnagy által vezetett felderítő küldetésre, hogy kivizsgálják a szeparatista vonalak lehetséges gyengéit. Amikor visszafelé tartottak a sikeres küldetésről, Grudot fejbe lőtte egy baráti katona, Odie Subu. Subu éppen a halál közeléből menekült meg, és úgy gondolta, hogy ellenség közeledését hallja, így sugárvetőjével ösztönösen Grudora lőtt. Miután a mentőállomásra vitték, Anakin Skywalker parancsnok látogatta meg, és röviddel azután halt meg, hogy azt mondta Skywalkernek, ne sírjon érte.

Megjelenések

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki