FANDOM

"Ez lesz egy hosszú út, uram. Hosszú és kemény és elriaszt. mindannyian , de leginkább neked ." ―ardiff, Gilad Pellaeon[src]

Gilad Pellaeon egy dedikált Emberi férfi tengerésztiszt , szolgálat hét évtized a flottája a Galaktikus

Gillad pellaeon

Gillad Pellaeon

Köztársaságbannak, Galaktikus Birodalom, Birodalmi Maradék, és galaktikus Szövetség, és rózsa a helyzete fővezér az utóbbi kettő kormánynak. Pellaeon kezdett karriere a Republic'sban Pártatlan Kényszerít, hol ő felmegy a sor és kapitány az ostromlás hajó Egyenlőségpárti alatt a Hasonmás Háború. Pellaeon fejlett egy erős csatlakozás a flotta mint egy intézmény, és amikor a Köztársaság történt a Birodalom, Pellaeon folytat szolgálat hajón a Csillag Pusztító Chimaera.

a Csatája  Endornak, a Chimaera szőrme alatt Pellaeon's parancs, és ő kibocsátott a visszavonulás rendelés. Kapitány Pellaeon maradt egy  a fleet'snak több kiemelkedő tiszt amíg a visszatérése  Fő Tengernagy Thrawnnak, ki válogatott a Chimaera mint  zászlós hajója és elkészült Pellaeon övé bizalmi ember . Pellaeon termesztett  tisztelet és megcsodál Thrawn mindvégig a Fő Admiral's kampány ellen az Új Köztársaság, de amikor Thrawn-t orvul megölték  a Csatája  Bilbringi csatában, Pellaeon újra  kényszerített ó hívni egy visszavonulás. Után Thrawn's halál és a hibázott visszatérése  Palpatinenek, a Birodalom szétmorzsol körül Pellaeon.  talál önmaga szolgálat mint a  a hadvezér Treuten Teradocnak, de amikor Tengernagy Natasi Daala megosztott vele   látványa  újjáépít a Birodalomnak és befejezés warlordism, ő hiány neki  és játszott egy kulcs szerep  alakító a Császári Maradékben.

Daala kudarc Yavin 4-nél, ő fordított parancsa a Maradéknek felül Tengernagy Pellaeon, elkészítés őt Fővezér a Császári Flottanak. Pellaeon újjáépített a flotta és harcolt egy sorozata kampánynak ellen az Új Köztársaság, de gyakran hajtott vissza mint a Remnant's készlet összezsugorodik. 19 ABYBAN, Pellaeon végül elfogadott az az egyetlen út a Birodalom túlélni keresztül egy béke egyezmény, és kényszerített a Tanácsa Moffsnak elfogadni egy fegyverszünet az Új Köztársasággal. Amikor a Császári főváros szőrme az extragalactic Yuuzhan Vong invaders év később, Pellaeon játszott a Császári fleet's teljes hűség neki legyőzni az old-line Moffs' ellenállás és csatlakoz az újra formázott galaktikus Szövetség, vezető egy sorozata győzelemnek felül a Yuuzhan Vong.

a war's zár, Pellaeon nyugdíjas, de visszatért  szolgálni mint a fővezér a Galaktikus Szövetség Védelmi Erőinek amikor  előde Sien Sovv életét vesztette .  az térfogatban, Pellaeon vezetett a Tejúti Szövetség keresztül a Tömeg Háború és a korai színpadai  a Második Tejúti Polgárháborúnak  előtt még egyszer  tartózkodó. Ő visszatért  szolgálat mint a feje  államnak  a Császári Maradéknek, de meghalt  41 ABYBAN  Fondor, orvul megölt  Tahiri Veila amikor ő megtagad  támogatni Jacen Solo's klikkje  a Galaktikus Szövetségnek.