Fandom

Gasgano

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap1 Share

Gasganp.jpg
Gasgano
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Troiken

Fizikai jellemzők
Faj

Xexto

Nem

Hím

Magasság

1.22 méeter

Hajszín

Nincs

Szemszín

Fekete

Bőrszín

Fehér-kék

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Gasgano egy hím xexto légifogat-versenyző volt, aki részt vett a Boonta Est Futamon. Összesen 24 ujja volt, ami lehetővé tette számára, hogy összetett feladatokat hajtson végre vezetés alatt.

Életrajz

A galaxis egyik leghíresebb légifogat-versenyzőjeként Gasgano az egyik leghalálosabb ördög volt a versenyen, ha valaki képes volt őt felingerelni. Egyébként egyszerűen csak lehagyta a többi versenyzőt arra összpontosítva, hogy elsőként érjen a célba, mintsem más versenyzők fogatait elpusztítsa, mely utóbbit Sebulba szerette. Gasgano saját kezűleg épített Ord Pedrovia-ja a gyorsulásra helyezte a hangsúlyt, ami miatt a versenyek kritikus korai szakaszában az élre állt.

A xextonak kis türelme volt az emberekhez és gyakran a kisebb pilótákat, mint Anakin Skywalker kezdő nagyravágyónak tartotta, miközben elámult azon, hogy az ember fiúnak egyáltalán megvolt a bátorsága, hogy légifogatba szálljon. Gasganot az Idősebb Gardulla is rajongta, bár messze nem ő volt az egyetlen néző, aki rá fogadott, sokan úgy gondolták, hogy Gasgano megveri Sebulbát a Boonta Est Futamon. Amíg Gasgano másodikként ért célba Anakin mögött, Sebulba veresége és méltóságának időleges elvesztése a xextonak kiváló esélyt biztosított, hogy légifogat-versenyző karrierjét tovább építse. Nem érdekelte részbeli sikere a Boontan, és a versenyző Gasgano gyorsan továbbállt más versenyre; hamarosan a kihalt légifogat-verseny hold, az Oovo IV első számú pilótája lett.

A színfalak mögött

Gasgano megjelenése a Csillagok háborúja I: Baljós árnyak-ban volt a xexto faj bemutatkozása a sagában. Gasgano makettjét Richard Mills és Robert E. Barnes alkotta meg, és a filmben komputer generálta.

A hangja az Episode I: Racer and Racer Revenge-ben Bob Bergen volt.

Elképzelhető, hogy Gasgano egyike volt azoknak, akik jelen voltak, amikor Luke Skywalker találkozott Han Soloval Chalmun kocsmájában. Bár nem látható a filmben, a Star Wars: Complete Locations egy sokujjú korábbi légifogat-versenyzőt említ, aki akkor már egy ügyes zsebtolvaj volt a kocsmában. Lehet, hogy egy másik xexto versenyző volt, bár hivatalosan más xexto légifogat-versenyző nem volt megemlítve.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki