Fandom

Fang Zar

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Fangzar1.jpg
Fang Zar
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Sern Prime

Elhunyt

19 YE, Részeg Táncos

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Férfi

Magasság

1.69 méter

Hajszín

Fekete és ősz

Szemszín

Barna

Korszak(ok)

A Birodalom Felemelkedése

Hovatartozás

Galaktikus Köztársaság

Fang Zar a Sern szektor ember szenátora volt a Galaktikus Köztársaság idején. Nézeteiben egyre inkább ellentétes oldalt képviselt Palpatine főkancellár módszereivel és hatalmának növelésével szemben. Zar közeli barátságban állt Garm Bel Iblis koréliai szenátorral, sok közös álláspontjuk volt. A Klón Háborúk befejezése után szoralmazta a Külső Peremen található bolygók szeparatista polgárainak kiengesztelését.

Életrajz

Fangzar2.jpg

Fang Zar szenátor.

Zar belépett a Mon Mothma és Bail Organa által létrehozott Kétezek Delegációjába, és aláírta a békés tiltakozásnak szánt Kétezrek Petícióját, valamint csatlakozott a Palpatine politikája és a szektorkormányzókat kinvező határozat ellen tiltakozó szenátorokhoz. Egyike volt azoknak a politikusoknak, akik részt vettek a petíció átadásán.

Zar nagyon jó kapcsolatban állt Korélia szenátorával, Garm Bel Iblisszel, sokszor egyeztették álláspontjaikat.

Amikor Palpatine császárrá kiáltota ki magát, és a Jediket árulóknak nevezte, több más, a delegációban résztvevő szenátorral együtt letartóztatták, és a Birodalmi Titkosszolgálatnál kihallgatták. Miután felmentették a hivatalából, ő idő előtt távozott el Coruscantról, és ezután több hetet töltött az Alderaanon, Organa szenátor vendégeként. A bolygón egyébként éppen akkor zajlott egy Birodalom-ellenes tüntetés.

Miközben Darth Vader a Császár parancsára utána ment az Alderaanra, Far Roan Shryne Jedi és több más csempész segítségével megpróbált elmenekülni otthonába, a Sern Primera, a Részeg Táncos nevű hajóval. Menekülés közben azonban Darth Vader fénykardjának eldobásával halálosan megsebesítette őt a mellkasán, és utazás közben a hajón lévő műtőben a 2-1B orvosdroid már nem tudta megmenteni az életét.

A színfalak mögött

Megjelenés

Ismeretlen

A Sern szektor szenátora
19 YE
Gebnerret Vibrion
(19 YE—)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki