Fandom

Fambaa

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
    Leia holo.jpg

„Segítsen! Ön az egyetlen reményünk!”

Fambaa ep1ig.jpg
Fambaa
Biológiai rendszerezés
Megjelenés és külső
Átlagos magasság:

5 méter

Bőrszín:

Barna minden árnyalata

Társadalom és kultúra
Őshonos bolygó:

Naboo

A mocsarak legnagyobb szárazföldi növényevői, a fambaak eredetileg kétéltűek voltak, de pikkelyesek bőrük volt, mint a hüllőknek. Ezek a lények őshonosak voltak a Naboo gungan mocsaraiban. Könnyen szereztek élelmet a fák borítgatásával, hogy levelekhez és bogyókhoz jussanak. A vízalatti növényeket is megették.

Fambaa-woswfg.jpg

Fambak élelmet keresnek.

A fambakat gunganek háziasították évezredeken át teherszállítás, lovasság és tüzérség céljából. Háborús időkben, így a Füves puszták csatája idején, a fambaak hordozható terelő pajzsgenerátort hordtak a hátukon, hogy megvédjék velük a gunganeket.

A vadon a fambaak 12 fős csordákban vándoroltak, legelőt keresve a mocsaras vidékeken. Voltak különleges fambaa istállók a víz alatti hidrosztatikus buborék-városokban.

A nőstények sok ragacsos, kocsonyás tojást raktak le a víz alá, vagy pocsolyákba. Az újszülötteknek nyirkos bőrük és kopoltyújuk volt, és kifejlett korukban a kopoltyúik eltűntek, a bőrük megkeményedett.

A filmvászon mögött

A Fambáákat eredetileg kétlábú dinoszaurusz szerű lényeknek tervezték, elülső lábak nélkül, mint Kaadu rokonaiknak.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki