Fandom

Ember

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Leia holo.jpg Ez a szócikk még csonk, azaz erősen hiányos. Segíthetsz nekünk a szerkesztésben azzal, hogy kiegészíted és a hibás adatokat kijavítod.

A George Lucas által kitalált Csillagok háborúja univerzumban az ember a legnagyobb számban előforduló faj, a galaxisban több millió bolygót gyarmatosítottak.

Emberek

Az emberek voltak az elsők, akik feltalálták a hiperhajtóművet a Korélia bolygón. Ekkor az emberek már jelen voltak több bolygórendszeren is a galaxisban.

A Csillagok háborúja emberek többnyire azonosak a Földön lakó emberi fajjal. A mitológiában a faj eredete nem ismert, legtöbben azonban feltételezik, hogy az első emberek a Coruscant bolygón jelentek meg, a galaktikus kormányzat központjában, de ez a feltevés még nem volt teljesen bizonyítva.

A legtöbb ember olyan bolygókon él, ahol ők vannak többségben, de előfordul, hogy űrlényekkel is együtt élnek.

Nagyrészt emberi bolygók a Naboo és Korélia is.

Néhány fontosabb emberi karakter: Anakin Skywalker, Luke Skywalker, Padmé Amidala, Leia Organa, Han Solo és Lando Calrissian.

Emberekhez közel álló fajok

Több faj hasonló az emberekhez, mert sok fizikai tulajdonságokban egyeznek. Ezek állítólag az emberekből fejlődtek ki egy másik fejlődési vonalon.

Sith

A Sith faj egy különleges eset, mivel ők eredetileg egy nem emberi faj voltak. Genetikailag keresztezték őket a sötét jedik egy csoportjával, amelyek a bolygójukra menekültek. Így lett vörös színű bőrük és csápszerű 'szakálluk'. Mivel kapcsolatban voltak azokkal, akik az Erő sötét oldalán álltak, a 'sith' szót használták azok a sötét oldalon álló csoportok is, amelyek nem voltak vérbeli kapcsolatban az eredeti sith fajjal.

Mások

Más emberközeli fajok is meg vannak említve különböző könyvekben és képregényekben. Ezek megjelenésben nagyon hasonlítanak az emberekre, de van néhány meghatározó tulajdonságuk, ami az emberekben nincs meg.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki