Fandom

Elveszett Jedik

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Ők voltak az elveszett Jedik, mint tudod. Az igaz Jedik, akik a jövőt építeni fogják. Nekik egyszerűen szükségük volt egy vezetőre és egy tanárra.”
Darth Traya[forrás]

A Jedi Polgárháború után, az Elveszett Jedik kifejezésen azokat a Jediket értették, akik rejtőzködve éltek, amikor a Jedi Rend majdnem teljesen ki lett írtva. A legismertebb nevek, akik ide tartoztak Zez-Kai Ell, Kavar, Vrook Lamar, Lonna Vash, Atris és Bastila Shan mesterek.

A Telos IV-en történt csata után Darth Traya megölte az összes ismert Jedi mestert - kivéve Atrist - az újjáépített Jedi Enklávéban Dantooine-on. Mivel a Jedi Rend egy omladozó állam része volt, a későbbiekben megváltozott a kifejezés tartalma, és az Elveszett Jedi kifejezést minden olyan Jedire értették, aki kapott valamilyen Jedi képzést és túlélte a Jedi Polgárháborút és a Jedi Tisztogatást. Ezek közül a legtöbben a Számkivetett társaságában fellelhetők. Mical és Brianna kivételével ismeretlen, hogy milyen pozíciókat foglaltak el az újjáépített Jedi Renden belül. Darth Traya megjósolta, hogy Mical egy napon Jedi mester lesz és a helyreállított Jedi Tanács egyik tagja.

Brianna a hatodik és legfiatalabb a Handmaiden Nővérek közül, akit szintén Elveszett Jedinek neveztek. Ő egy erőérzékeny szerelem gyerek volt, édesanyja a Jedi Mester Arren Kae és édesapja Yusanis, egy Echani tábornok. Ismeretlen, hogy honnan kapta a formális Jedi kiképzést, de azt tudjuk, hogy sokat tudott Atris Jedi holocron gyűjteményéről és műtárgyairól; ez alapozta meg az Ossus-i Nagy Jedi Könyvtárat.

Elveszett Jedik

ABC sorredben:

Forrás

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki