Fandom

Első dubrillioni csata (yuuzhan vong háború)

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Sernpidalról visszatérve a yuuzhan vong erők követték a Millennium Falcont és a többi menekülő űrhajót kialakítva az első dubrillioni csatát.

Lando Calrissiant figyelmeztették a vong erők érkezésére, ezért felkészült a csatára.

Jacen Solo, Jaina Solo és Anakin Solo módosított TIE fejlesztett x1s-kel repültek, de azt az utasítást kapták, hogy maradjanak a Dubrillion felszínéhez közel a Belt-Runner I pajzsainak védelmén belül. Felettük Kyp Durron, Han Solo és Leia Organa Solo a Millennium Falconon harcolt a vadászokkal, amiket Calrissiannak sikerült toboroznia.

Ugyanakkor a Belt-Runner I pusztulását követően a Solo gyerekek feje felett megszűnt a pajzs. Miután egy darabig a felszín felett küzdöttek, feljebb merészkedtek, hogy elcsalják a yuuzhan vong csapatokat a Dubrilliontól Lando Ostobasága felé. Ki és beszáguldottak az aszteroidákból az Erőt használva útmutatónak elpusztítva az inváziós flotta nagy részét. Ez túl soknak bizonyult Anakin Solo számára, aki elveszítette a koncentrációját és egy vak hypertér ugrást követett el. Szerencséjére a szülei megérkeztek a hajójukon, hogy visszavigyék őt. Bár megmenekültek, a győzelem keserű volt.

Megjelenések

  [Source]

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki