Fandom

Edcel Bar Gane

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Edcel Bar Gane.jpg
Edcel Bar Gane
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Roona

Fizikai jellemzők
Faj

Roonai

Nem

Hím

Hajszín

Nincs

Szemszín

Kék

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Galaktikus Köztársaság

Edcel Bar Gane a Roona szenátora volt, a bolygóját képviselte a Galaktikus Szenátusban a Galaktikus Köztársaság utolsó évtizedeiben.

Életrajz

Edcel Bar Gane a Roona bolygó szenátora volt a Galaktikus Köztársaság utolsó éveiben. A fajának egy másik tagja volt ekkor a segédje.

Bar Gane hangot eres

ztett Valorum tettei ellen, és hatásairól a Köztársaság stabilitására már YE 33-ban, úgy vélve, hogy Valorum hatástalansága még inkább kihozza a politikusok extremitásait. Ez idő alatt Bar Gane szövetkezett a befolyásos, bár korrupt Orn Free Taa, Passel Argente és Toonbuck Toora szenátorokkal és Palpatine támogatója volt.

Bar Gane támogatta a Finis Valorum főkancellár elleni Bizalmatlansági Indítványt a nabooi csata előtt.Bar Gane folytatta a tevékenységét a Roona szenátoraként legalább YE 22-ig, a klónok háborúja kitöréséig. Ő és utódja, Aang támogatták a Hadsereg Felállítási Törvényt.

Személyiség és jellemzők

Bar Gane egy roonai volt, egy zöld bőrű humanoid hasonló a neimoidiaikhoz kivéve a nagy, kékes-ezüst ovális szemeket.

Sziszegő hangon beszélt.

Bar Gane meglepően intoleráns volt más fajokkal, leginkább a személyes coruscanti pénzügyi szektorában.

A Coruscanton Bar Gane meglátogatta a Coruscanti Operaházat, mint sok más politikus az ő korában. Bar Gane ismert volt, arról, hogy segédkezett egy bith csapatnak, hogy előadja Jövő Lidérceinek Rövid Uralkodása című darabot, és egy erkélyt osztott meg a politikai szövetségeseivel.

A színfalak mögött

Az Edcel Bar Gane név Nick Dudmantól, a Baljós Árnyak élőkép animációs effektus felügyelőtől ered. Megemlítette, hogy "egy Edsel valaha üzlet volt", tudva, hogy George Lucas, aki vonzódott az öreg autókhoz, érteni fogja, mit jelent.

A karakter tévesen Edcel Bar Ganként szerepel néhány forrásban.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki