Fandom

Ebe Endocott

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap1 Share

Endocott.jpg
Ebe E. Endocott
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Triffis

Fizikai jellemzők
Faj

Triffian

Nem

Hím

Magasság

1.22 m

Hajszín

Barna

Szemszín

Sárga

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Légifogat

Ebe E. Endocott egy hím triffian légifogatversenyző volt.

Életrajz

Endocott versenyzői karrierje a hazájában kezdődött, ahol teherfuvarozó volt. Munkája abbol állt, hogy a szállítmányt egyik helyről a másikra minél hamarabb elvigye, emiatt veszélyes kerülőutakat kellett vállalnia vakmerően, hogy teljesítse a feladatát. Látva, hogy milyen veszélyeknek teszi ki magát, mégis időn belül leszállítja az árut, a főnöke javasolta neki a légifogatversenyzést. A fiatal triffian megvette a JAK Racing J930 Dash-8-át és a Malastare-ra utazott, ahol képes volt háromszor egymás után megnyerni a Dug Derbyt.

Bízva képességeiben, Ebe benevezett veszélyesebb futamokra is, mint a baroondai vulkánok közti Tűz Hegy Rally. Később a Tatooine-ra érkezett, hogy teljesítse a Boonta Est Futamot. Tudta, hogy bízhat képességeiben, de nem számolhatott egyértelműen a vetélytársaival, pontosabban Sebulbaval. Tehetségének és nem kevés szerencséjének köszönhetően végül negyedikként ért célba. Magabiztossága megnőtt, a Tatooine-on maradt, hogy kipróbálja a bolygó más viadalait, és néhány hónap alatt a bolygó aktuális bajnokai között tisztelhették.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki