Fandom

E-5 sugárvető puska

2 743pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
E5BlasterRifle-FF104.jpg
E-5 sugárvető puska
Gyártási információk
Gyártó:

Baktoid Fegyvergyár

Modell:

E-5

Típus:

Sugárvető puska

Ár:

900 kredit

Fizikai és technikai adatok
Méret:

Közepes

Súly:

2.2 kg

Használat és történet
Korszak(ok):
Hovatartozás:

Az E-5 sugárvető puska egy standard sugárvető puska volt, amit OOM és B1-es harci droidok, illetve az elit BX-sorozatú droid kommandósok használtak. Az E-5 sugárvető puska egy erős, könnyű, de pontatlan fegyver volt.

Leírás

Az E-5 sugárvető puskát a Baktoid Fegyvergyár gyártotta a Kereskedelmi Szövetség droid hadseregének megrendelésére.

A fegyvernek egy nagy gáztartálya volt, ami erős sugarakat engedett. Eredetileg egy BlasTech fejlesztés volt, amit a Baktoid Fegyvergyár alakított át a droid katonák számára. A tény, hogy a fegyvert nemélő használóknak szánták a Baktoidnak megengedte, hogy átugorjanak néhány részletet, így a rövid hatótávú fegyverek törékenyek voltak, és jelentős hőt termeltek ismétlő tüzelésnél. Míg ezek elbizonytalanították az emberi katonákat a Baktoid harci droidok nem panaszkodtak.

A klónok háborúja idején az E-5 sugárvető puskákat még mindig használták a B1-es harci droidok, de vetekedtek a B2-es szuper harci droidokkal, amik csuklóba szerelt sugárvetőket használtak a puskák helyett, amely sokkal hatásosabb és ügyesebb fegyver volt.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki