Fandom

Dulac

2 730pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Infiltrator-Inv0.jpg
Dulac
Életrajzi információk
Fizikai jellemzők
Faj

yuuzhan vong

Nem

Hím

Szemszín

Plaeryin bol

Korszak(ok)

Az Új Jedi Rend kora

Hovatartozás

Yuuzhan Vong Birodalom

Dulac egy hím yuuzhan vong ügynök volt, aki egy emberi identitás alatt élt az Artorias bolygón felkészülve népe inváziójára a galaxis ellen. Egy ooglith maszkot viselt, ami emberi alakot adott neki.

Életrajz

A Sparky nevű technikus felett termett, aki megpróbálta megjavítani a kommunikációs interlinket az Artorias kommunikációs központban, és felismerte az utóbbi frusztrációját, hogy képtelen erre. Amikor megkérdezte, miért van ott, Dulac elmondta, hogy nem tetszik neki az ötlet, hogy az Artorias el van vágva a galaxis többi részétől. Sparky elfogadta az ajánlatát a segítséghez megígérve, hogy mindenkinek azt mondja, Sparky volt az, aki kijavította a hibát.

Dulac később kijavította a hibát és megkapta a felfedező űrhajó, a Pythea távoli üzenetét. A chiss felfedezőnő, Panha figyelmeztette a közeledő yuuzhan vong flotta veszélyeire. Dulac elmondta nekik, hogy vette az adást, de nem beszélt Sparkynak az üzenetről. Dulac ezután azt mondta Sparkynak, hogy neki sem sikerült a hibát kijavítani.

Nem ismerve Panha üzenetét és a közelgő yuuzhan vong inváziót Sparky azt jelentette, hogy semmi baj nincs azzal, hogy a bolygó elszigetelődött. Ugyanakkor Dulac levette ezután az ooglith maszkját felfedve magát, mint yuuzhan vong ügynök.

Caled Galfridian király barátjaként Dulac részt vett a yuuzhan vongok visszatartásában az artoriasi csata során többekkel az artoriasi ellenállásból. Később úgy tűnt, hogy elfogta a yuuzhan vong és berakták a Fájdalom Ölelésebe. Egy idő elteltével egy robbanás rázta meg a kínzótermet, ahol Dulacot tartották kiszabadítva őt. Egy nyílást talált, amit a robbanás okozott és arra távozott. Ezután a moszatba öltözött ellenállás tagok ragadták el. A vízbe vitták, ahol a rejtett bázisukat tartották. Dulac ezután látta élve királya, Caled Galfridiant, aki az ellenállást vezette. Ekkoriban derült ki Finn Galfridian számára Dulac valódi identitása egy Nar Shaddaa-i információkereskedőtől.

Finn Jacen és Jaina Solo társaságában visszatért az Artoriasra, hogy figyelmeztesse az apját, de amikor megérkeztek, már túl késő volt. Dulac felfedve magát Calednak megtámadta őt. A csatájuk során Dulac elismerte a király yuuzhan vong szerű lelkét. Dulac rájött, hogy a csatának vége lett, amikor Finn droidja, Prowl megérkezett, és lelőtte őt. Dulac utolsó kártyáját, a plaeryn bolt használta ki. Kilőtte a mérget, amit a bol tartalmazott a király arcába, és nem sokkal később Jacen és Jaina Solo vágta ketté.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki