Fandom

Desilijic

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Desilijic egy hutt klán volt. A Besadii klán esküldt ellensége volt. A Desilijic klán tagjai híresek voltak a humanoid nőstények iránti imádatukról, extravagáns ízlésükről, hedonizmusukról és drága palotáikról. Néhányuk mutációja hajat eredményezett.

Történet

Megrögzött rabszolgatartóként, gengszterként és kegyetlen bűnvezérekként a Desilijic az egyik legkegyetlenebb hutt bűnklán volt a galaxisban.

A Desilijic klán irányította a legfontosabb légifogatversenyek némelyikét a Galaktikus Köztársaság idején, köztük a Boonta Est Futamot és az Ando Overlandot, amely teljes pénzügyi irányítást adott a Tatooine és az Ando Prime felett. A Régi Köztársaság idején a Vállalat Szektor Hatóság időről időre megpróbálta átvenni az Ando Prime irányítását a Desilijic klántól, ugyanakkor Zorba, a hutt elfogása YE 27-ben egy súlyosabb veszteség volt a Desilijic légifogat részesedéseiben, mivel pont egybesesett a sport elleni kampánnyal.

Jabba Desilijic Tiure volt az egyik leghíresebb Desilijic vezető a Galaktikus Birodalom idején, aki segített a klánnak kimászni a Zorba uralma után háthagyott pénzügyi helyzetből és domináns klánná tennie a Desilijicet a többi hutt kajidic között YE 2-től YU 4-ig. A klán tagjai több megrögzött bűnügyi szervezettel voltak kapcsolatban, és többen is életüket veszítették a klánon belüli és a klánok közötti verseny során.

Jiliac Desilijic Tiron Téli Palotája volt a klán székhelye nem sokkal a yavini csata előtt.

Tagok

Családfa

 +-------------Mama (Hutt)-Ziro Desilijic Tiure apja------------------+
                 |                 |                       |                      |                             
  Jiliac Desilijic Tiron   Zorba Desilijic Tiure Ziro Desilijic Tiure   Pazda Desilijic Tiure
            |                         |----------------|                  
 Baby Desilijic    Jabba Desilijic Tiure    Ismeretlen Tiure-------------+         
                                 |                     |               |      
                               Rotta    Gorga Desilijic Aarrpo   Grubba Desilijic Aarrpo

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki