FANDOM

Decca Besadii Diori
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Nal Hutta

Fizikai jellemzők
Faj

Hutt

Nem

Hermafrodita (női személyiség)

Hajszín

Nincs

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Decca Besadii Diori vagy Decca, a hutt az Idősebb Gardulla lánya és az Ifjabb Gardulla nővére volt.

Életrajz

Anyja feltételezett halálát követően YE 32-ben Decca örökölte Gardulla javait. Decca egy flottát hozott létre kalózokból, zsoldosokból, fejvadászokból és rablókból.

Nem sokkal YE 25 előtt egy polgárháború tört ki a Mawan bolygón. Decca kihasználta az alkalmat, hogy megszerezze a Mawant a huttok számára, de két rivális banda, Feena Shaan illetve Striker vezetésével már küzdött az élelemért és a bolygó vízkészleteiért. A jedik Yaddle jedi mester, Obi-Wan Kenobi jedi lovag és padawanja, Anakin Skywalker segítségével megzavarták a polgárháborút.

A dolgok rosszról még rosszabbra fordultak a jedik érkezésével. Decca a Striker bandája felett aratott győzelmet ünnepelte, amikor Anakin Skywalker, Fenna Shaan és még két tag behatolt az erődjébe. Amikor a parti a tetőfokára hágott Striker osztaga rajtaütött Deccan és csapatait. Nem sokkal később szövetkezett Strikerrel, hogy megállítsa a jediket. Miközben Decca elterelte Obi-Wan és Anakin figyelmét, Striker, másnéven Granta Omega megölte Yaddle mestert.

Megjelenések

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki