Fandom

Darth Bane trilógia

2 730pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Darth Bane trilógia
Alkotói adatok
Szerző(k)

Drew Karpyshyn

Fordító(k)

Szente Mihály

Eredeti kiadás
Eredeti kiadó

Del Rey

Magyar kiadás
Kiadó

Szukits Könyvkiadó Kft.

Kronológia
Korszak

A Régi Köztársaság kora

Sorozat

Darth Bane trilógia

Első rész : A pusztítás útja [1]

Valaha a Sith-rend mestereinek száma több ezerre rúgott, ám a belviszályok megosztották őket. Végnélküli csatákat vívtak egymással, mígnem egy nagyúr egyesítette őket, hogy közösen hajtsák uralmuk alá a Galaxist - és az utolsó szálig kiírtsák a Jediket... Dessel, a kortózisbányász a Köztársaság igazságszolgáltatása elől menekülve a Sith Hadseregben rejtőzik el, és hamarosan a Köztársaság és a Jedi ellen vívott háborúban találja magát. Ereje, ravaszsága és különleges képességei miatt a Sith-mesterek felfigyelnek rá, és lehetővé teszik számára, hogy a Sith Akadémia tanítványaként megismerje az Erő sötét oldalát - feltéve, ha bebizonyítja, hogy érdemes rá. A Sith-ek köreiben megszokott árulások és orvgyilkosságok örökös viharában a könyörtelenség a túlélés egyetlen kulcsa. Bane egy napon rádöbben, hogy csakis akkor reménykedhet a Rend győzelmében, ha visszatér annak ősi hagyományaihoz, ha elveti mindazt, amit tanult, és a legelső Sith-ek rég elfeledett bölcsességéből merít - hogy a hamvaiból mindannak, amit meg kell semmisítenie, megteremthesse a sötét oldal új korszakát...

Második rész : A kettő szabálya[2]

Darth Bane immáron készen áll arra, hogy a gyakorlatban is megvalósítsa elveit. Úgy hiszi, megtalálta a diadalát betetőző, kulcsfontosságú eszközt: egy tanítványt, akinek átadhatja a tudását. Zannah-t - noha nagyon fiatal még - természetes és erős kötelékek fűzik a sötét oldalhoz. A képességei alkalmassá teszik arra, hogy egy napon átvegye az örökséget, és folytassa a mestere által megkezdett hadjáratot, amelynek célja a Jedik megsemmisítése és a Galaxis feletti uralom megszerzése. Ám van valaki, aki feltette magában, hogy megállítja Darth Bane-t: Johun Othone, a legendás Hoth tábornok padavanja. Noha a többi Jedi nem ért vele egyet, Johun nem tud megszabadulni azon gyanujától, hogy legalább egy Sötét Nagyúr túlélte a háborút. Mialatt Johun konok elszántsággal keresi mestere gyilkosát, Zannah váratlanul szembekerül múltjának egyik alakjával, és a találkozást követően a sötét oldalba vetett hite meginog. Darth Bane ezalatt egy véletlenül elébe kerülő nyomot követve új tudásra, valamint megdöbbentő hatalomra tesz szert, és ez a hatalom olyan változásokat hoz az életébe, amelyeket korábban elképzelni sem tudott volna.

Harmadik rész :A Gonosz dinasztia[3]

( és egyben útólsó)

Zannah immár húsz éve Darth Bane tanítványa, s bár tudása már lényegében teljes, még mindig nem fordult szembe mesterével, aki egyre inkább úgy érzi, talán érdemes lenne új tanoncot keríteni... Ehhez viszont szükséges lenne saját élettartamát meghosszabbítani, s ehhez rég elveszett sith-útmutatásokra van szükség, melyeket egy távoli világon igyekszik felkutatni, miközben Zannah összeakad egy sötét jedivel, aki talán méltó tanítványa lehetne, s akkor végre mesterével is szembeszállhatna.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki