FANDOM

Konyv darthbaneapusztitasutja lrg
A pusztítás útja
Alkotói adatok
Szerző(k)

Drew Karpyshyn

Borítókészítő(k)

Sue Rostoni

Fordító(k)

Szente Mihály

Szerkesztő(k)

John Jude Palencar

Eredeti kiadás
Eredeti cím

Darth Bane: Path of Destruction

Megjelenés

Szeptember 26, 2006

Eredeti kiadó

Del Rey

Média típus

Keményfedelű

Oldalszám

324

ISBN

0345477367

Magyar kiadás
Megjelenés

2010

Kiadó

Szukits Könyvkiadó Kft.

Média típus

Puhafedeles

Oldalszám

416

ISBN

9789634972006

Kronológia
Időpont

YE 1003YE 1000

Korszak

A Régi Köztársaság kora

Sorozat

Darth Bane trilógia

Következő

Darth Bane: A kettő szabálya

Darth Bane: A pusztítás útja regény a Régi Köztársaságból A regény Drew Karpyshyn Darth Bane életéről szól, időben YE 1003-YE 1000. játszódik.Amerikában a kemény fedeles könyvet (2006. szeptember 26.) a Del Rey kiadónál.

Kiadók

Amerika

  • ISBN 0345477367; 2006. szeptember 26. Del Rey-kiadó, 320-oldal, kemény fedeles.
  • ISBN 0345477375; 2007. június 26. Del rey-kiadó, 395-oldal, puha fedeles.

Magyar kiadás

Külföldön

Kiadó összefoglaló

Hát oldal

Valaha a Sith-rend mestereinek száma több ezerre rúgott, ám a belviszályok megosztották őket. Végnélküli csatákat vívtak egymással, mígnem egy nagyúr egyesítette őket, hogy közösen hajtsák uralmuk alá a Galaxist - és az utolsó szálig kiírtsák a Jediket... Dessel, a kortózisbányász a Köztársaság igazságszolgáltatása elől menekülve a Sith Hadseregben rejtőzik el, és hamarosan a Köztársaság és a Jedi ellen vívott háborúban találja magát. Ereje, ravaszsága és különleges képességei miatt a Sith-mesterek felfigyelnek rá, és lehetővé teszik számára, hogy a Sith Akadémia tanítványaként megismerje az Erő sötét oldalát - feltéve, ha bebizonyítja, hogy érdemes rá.A Sith-ek köreiben megszokott árulások és orvgyilkosságok örökös viharában a könyörtelenség a túlélés egyetlen kulcsa. Bane egy napon rádöbben, hogy csakis akkor reménykedhet a Rend győzelmében, ha visszatér annak ősi hagyományaihoz, ha elveti mindazt, amit tanult, és a legelső Sith-ek rég elfeledett bölcsességéből merít - hogy a hamvaiból mindannak, amit meg kell semmisítenie, megteremthesse a sötét oldal új korszakát...

Belső fedél

Gyermek kora óta Darth Bane (Dessel) ismerte az apai túlkapást, mert apja alkoholista lévén állandóan verte. Ezért Dessel már gyermek korában gyűlölte az apját.A Külső Gyűrű Bányász Társaság volt már 13 éves kora óta a munka helye egy cortosis bányában dolgozott rossz körülmények között ami az ember lelkét össze zúzza. De ez az értékes kristály az egész Galaxisban keresett volt.Dessel régi álma hogy egy napon elmenekül. Egy napon amikor a félelem nem jön el soha többet.De amikor egy magas tétű szabakk parti halállal és Dessel véres kezével ér véget... Hősünk körözött emberként találja magát.

A nyomába eredő bosszúálló Köztársaság erők miatt, Dessel eltűnik a Sith Hadsereg soraiban.És csatlakozott a többi jelöltel együtt a Köztársaság és a Jedik ellen folytatott véres háborúba. Ott Dessel hírnévre tett szert brutalitása és ravaszsága valamint kivételes parancsnoksága (Erő) által mint harcos.De éber mesterek felfigyeltek rá és sőt sokkal nagyobb szerepe lesz a végső tervben a galaxis elfoglalásáért, ha tudja bizonyítani hogy valóban méltó rá.

Mint a Sith Akadémia tanonca, tanulmányozza a sötét oldal titkait a legnagyobb mesterek lábánál. És felöleli a Sith identitás új nevet választ: Bane (Átok).Még is az igazi teszt még hátra van.Ahhoz hogy a Sith Testvériség nyerjen egyről kell tejesen lemondani.

Megjelenések

Csoportok szerint
Karakterek Lények Droid modellek Események Helyek
Szervezetek és Címek Érző fajok Járművek Fegyverek és technológiák Egyéb

Karakterek

Fontosabb karakterek

Egyéb karakterek

Lények

Droidok

Események

Helyszínek

Szervezetek és tisztségek

Értelmes fajok

Járművek

Fegyverek és technológia

Egyéb