Fandom

Darsha Assant

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap2 Share

Darsha assant.jpg
Darsha Assant
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Alderaan

Született

YE 58

Elhunyt

YE 32, Coruscant

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Hajszín

Szőke

Szemszín

Kék

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás
Mester(ek)

Anoon Bondara

Darsha Assant egy jedi padawan volt a nabooi csata előtt. Anoon Bondara mester tanítványaként tanult, sárga fénykarddal vívott.

Egy küldetés során, mely alatt elérhette volna a lovagi címet, ha sikeresen teljesíti, ő lett Darth Maul egyik első jedi áldozata.

Életrajz

Bondara talált rá árván az Alderaanon, majd a Jedi Templomban nevelkedett a Coruscanton, ahol később Bondara padawanja lett. Emellett Qui-Gon Jinn is oktatta. Erős volt benne az Erő, és egyszer legyőzte Qui-Gon padawanját, Obi-Wan Kenobit is, aki vonzónak találta őt egy párbaj során.

Évekkel később, nem sokkal a nabooi invázió előtt, Assantot megbízták, hogy kísérjen el egy fondori informátort, Oolthot Coruscant alsóvárosából a lovagi cím próbája képpen. Ostobán egy coruscanti bandába rohant, és elveszítette Oolthot. Hogy megmentsen valamit a küldetésből, Bondara mester visszatért vele abban a reményben, hogy megtalálják Oolthot, de rájöttek, hogy addigra megölték.

Assant és mestere a Jedi Templomba indultak vissza, amikor tanúi voltak annak, amint a Sith nagyúr, Darth Maul Lorn Pavant és I-5YQ-t üldözte. Bondara feláldozta az életét, hogy lelassítsa Mault, ezzel időt nyerve, hogy Assant, Pavan és I-Öt Coruscant mélységei felé menekülhessen.

Maul az alsóváros különböző veszélyein keresztül üldözte őket, átvágva magát cthonokon és egy taozinon, mielőtt végleg sarokba szorította volna őket egy raktárban. Assantnak sikerült megmentenie Pavant és I-Ötöt karbonitba fagyasztva őket, mielőtt szembeszállt volna a Sith nagyúrral. A csata alatt Assant olyan kapcsolatba lépett az Erővel, amilyet korábban nem tapasztalt, így tartva magát Maul felsőbb jártasságával szemben. Egy hatalmas robbanást idézett elő, amely az életébe került, soha nem tudta meg, hogy Maul túlélte a pokoltüzet.

Halála után

Obi-Wan Kenobit küldték, hogy derítse fel az eltűnését, ám az ő visszatérését követően mestere felhívására egy küldetésre kellett indulnia azzal a céllal, hogy tárgyaljanak a Naboot blokád alá vonó Kereskedelmi Szövetséggel. Ezért eltűnése és halála az újjáéledő Sithek kezeitől soha nem derült ki, így Darth Maul és mestere biztonságban rejtőzködhetett tovább.

A Naboon Kenobi nem volt tudtában annak, hogy megbosszulta Assantot a nemrég meggyilkolt Qui-Gon Jinnel együtt, amikor megölte Darth Mault.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki